Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزنامه الجمهوریه لبنان نوشت، نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان در میان افرادی که با او ملاقات داشتند، گفت: وضعیت کنونی کشور در زمینه تشکیل دولت شاهد رکودی کامل است و همه هر لحظه رویدادها را رصد می‌کنند اما تا این لحظه اوضاع هیچ تغییری نکرده است.

بری بر موضع خود تاکید کرد و افزود: روی بازگشت سعد حریری نخست وزیر مستعفی لبنان به راس کابینه و تشکیل دولت جدید حساب باز کرده‌ام زیرا وضعیت به حدی رسیده که بسیار خطرناک است و باید در اسرع وقت بحران مهار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبیه بری وضعیت کشورش را "کشتی در حال غرق" توصیف کرد و ادامه داد: اگر تدابیر لازم را اتخاذ نکنیم به طور کامل کشور غرق خواهد شد.

310 310

کد خبر 1322323

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نبیه بری سعد حریری لبنان سهمیه بندی بنزین بنزین تجمعات اعتراضی تیم ملی فوتبال ایران باشگاه استقلال تعطیلی مدارس باشگاه پرسپولیس بارش برف باران ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۶۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت کاشان پس از وقوع سیل

فرماندار شهرستان کاشان آخرین وضعیت این شهرستان را پس از وقوع سیل تشریح کرد.

 

  به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074487 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید
  • تصاویر نادر رنگی از اوج قدرت آلمان نازی / ماشین‌های خودران در نیم قرن پیش / زنجیره اتفاقات پس از ترور رفیق حریری / تماشای زیبایی‌های جهان از آسمان با کیفیت 4K
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • مدیرعامل باشگاه پرسپولیس: دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • آخرین وضعیت کاشان پس از وقوع سیل
  • فیلم لحظه هولناک تخریب کامل یک خانه در اصفهان توسط باران!
  • درویش: دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • رضا درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ علی دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست