Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با انتقاد چند روزنامه قطری از عملکرد مرتضی پور علی گنجی مدافع ملی پوش ایران که در تیم العربی قطر بازی می کند، گمانه‌زنی هایی از مذاکره تیم های ایرانی از جمله پرسپولیس و تراکتور با این بازیکن و بازگشتش به لیگ کشورمان مطرح شده است.

این در حالی است که امیر هاشمی مقدم مدیربرنامه پورعلی گنجی این مذاکرات را تکذیب می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر، در این خصوص گفت: من چیزی از مذاکره باشگاه پرسپولیس برای مرتضی نشنیده ام و به هیچ وجه این خبر درست نیست.

وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس هیچ تماس و مذاکره ای با ما برای جذب پورعلی گنجی نداشته است. ضمن اینکه این بازیکن هم فعلا برنامه ای برای بازگشت به لیگ ایران ندارد.

هاشمی مقدم که مدیر برنامه علیرضا جهانبخش دیگر بازیکن ایرانی هم هست، در خصوص وضعیت این ملی پوش در تیم برایتون انگلیس و خارج بودن وی از ترکیب برایتون، گفت: درباره جهانبخش چیزی عوض نشده است. بهتر است در این خصوص صحبت نکنیم تا این بازیکن آرامش داشته باشد. منتظریم تا فرصتی به علیرضا برسد و خودش را نشان بدهد.

کد خبر 4775279 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر هاشمی مقدم مرتضی پورعلی گنجی علیرضا جهانبخش تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال مارک ویلموتس باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال امید ایران تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۸۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح اسبقیان درباره حواشی پرسپولیس - سپاهان و قهر منصوریان

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش درباره حواشی اخیر ایجاد شده صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمدشروین اسبقیان راجع به حکم کمیته انضباطی در مورد حواشی بازی سپاهان و پرسپولیس، اظهار داشت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مستقل است و حکم خودش را می‌دهد. در رابطه با وضعیت حضور خانم‌ها و وضعیت فرهنگی که باید انجام بپذیرد از مدیر عاملان باشگاه‌ها انتظار داریم که دغدغه‌های فرهنگی داشته باشند. 

وی افزود: نباید به کرامت خانم‌ها خدشه‌ای وارد شود. تمام تلاش وزارت ورزش و مجموعه فدراسیون فوتبال این است که فضایی ایجاد شود که هواداران در آرامش و امنیت در ورزشگاه حضور پیدا کنند. قانون‌شکنی و عدم رعایت موازین قانونی به صلاح ورزش کشور نیست.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره اقدام شهربانو منصوریان در مراسم تقدیر از ورزشکاران و مدال آوران کشور که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، گفت: آقای صدیقی مصاحبه کردند و مشکل خاصی نبوده است. رئیس محترم فدراسیون ووشو در این مورد توضیح دادند.

اسبقیان درباره اینکه منصوریان از اقدامات صورت گرفته در مراسم مذکور ناراحت نبوده است؟ تصریح کرد: نه اصلاً. خودشان هم بعداً توضیح دادند و مشکل خاصی نبوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توضیح اسبقیان درباره حواشی پرسپولیس - سپاهان و قهر منصوریان
  • ستاره تیم ملی به ترکیب پرسپولیس برنمی‌گردد
  • شوک به قرمزها؛ پایان کار ستاره تیم ملی در پرسپولیس؟
  • شوک به سرخ‌ها؛ پایان حضور ستاره پرسپولیس؟
  • اعتراف یک استقلالی؛ بازیکن پرسپولیس تاثیرگذارترین ستاره لیگ است | هشدار در خصوص چهار بازی آخر استقلال
  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • توضیح وزیر کشور درباره تقسیم استان تهران
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود