Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@03:39:34 GMT

ترکیه تهدید به عملیات جدید در سوریه کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۰۹۳۹

ترکیه تهدید به عملیات جدید در سوریه کرد

ترکیه با اعلام اینکه ایالات متحده و روسیه تدابیر لازم را در خصوص شمال شرق سوریه اتخاذ نکرده‌اند، تهدید کرد که آنکارا دست به عملیات نظامی جدیدی در این منطقه در صورت عدم تخلیه آن از تروریست‌ها می‌زند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه در خصوص توافق‌هایی که مسکو و واشنگتن با ترکیه در مورد اوضاع در شمال شرق سوریه به ویژه عقب‌نشینی یگان‌های مدافع خلق کرد از منطقه مجاور با مرزهای ترکیه حاصل کرده بودند، گفت: آمریکا و روسیه گام‌های ضروری را اتخاذ نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در صورتی که این اراضی از حضور تروریست‌ها تخلیه نشود ما مجدداً دست به عملیات نظامی خواهیم زد.

وزیر خارجه ترکیه عنوان داشت: ما باید طرح تروریستی در این منطقه را از بین ببریم، اگر به نتیجه نرسیم مجدداً آنچه را که لازم است انجام خواهیم داد، همانطور که عملیات چشمه صلح را آغاز کردیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تركيه حمله ترکیه به شمال سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۰۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر حمله پهپادی به تروریست‌ها اطراف زاهدان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 غروب امروز در عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت. طی این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند. نخستین تصاویر محلی‌ها از این خودرو پس از هدف قرار گرفتن را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • تصاویر حمله پهپادی به تروریست‌ها اطراف زاهدان
  • هلاکت ۲ تروریست با عملیات پهپادی در اطراف زاهدان
  • معاون سیاسی وزیر امور خارجه: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود
  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ
  • آمادگی رژیم صهیونیستی برای تخلیه رفح و آغاز عملیات زمینی
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • توافق 4 کشور منطقه برای "راه توسعه" / اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق / مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه