Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@15:25:44 GMT

درک شرایط کنونی توسط بازاریان ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۱۳۱۲

درک شرایط کنونی توسط بازاریان ضروری است

حسین درودی دوشنبه شب در نشست کارگروه استانی تنظیم بازار خراسان رضوی افزود: قصد انجام نظارت‌های شدید و تحت فشار قرار دادن صنوف برای کنترل قیمت‌ها را نداریم اما توقع ما از اصناف این است که در شرایط جنگ اقتصادی همدل و همراه ملت باشند.

وی اظهار داشت: مردم بیش از آنکه از افزایش نرخ بنزین نگران باشند، از تاثیر آن بر قیمت سایر کالاها نگران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نمی‌خواهیم بگوییم افزایش نرخ بنزین هیچ تاثیری بر نرخ کالاها و خدمات ندارد اما باید این تاثیر به حداقل برسد و جلو سوء استفاده کنندگان گرفته شود.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد افزود: سیاست کلان کشور در شرایط کنونی، تثبیت قیمت‌هاست لذا باید با همراهی و همدلی همه همت خود را معطوف به تثبیت قیمتها در استان کنیم.

وی در حاشیه این نشست در جمع خبرنگاران نیز گفت: طی چند روز گذشته هیچ تجمع اعتراض آمیز در مشهد به جز آنچه در شب نخست توسط عده قلیلی در بولوار وکیل آباد رخ داد، گزارش نشده است.

وی افزود: مردم همراهی با این عده قلیل در مشهد نداشتند و خراسان رضوی جو آرامی را در شب‌های گذشته پشت سر گذاشت.

کاهش ۵۰ درصدی قیمت محصولات صنایع تبدیلی در خراسان رضوی

رئیس انجمن صنایع تبدیلی خراسان رضوی نیز در نشست کارگروه استانی تنظیم بازار گفت: ۷۰ درصد صنایع تبدیلی کشور در این استان مسقر است، تولیدات صنایع تبدیلی در این استان ۲ برابر میزان مصرف آنهاست لذا مازاد تولید در این بخش به خارج از کشور صادر می‌شود.

علیرضا بوستانی افزود: قیمت محصولات صنایع تبدیلی در استان طی هفت ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد کاهش یافته و از امروز نیز کلیه محصولات کارخانجات این حوزه در استان محصولات خود را ۱۰ درصد ارزانتر عرضه می‌کنند.

رئیس اتحادیه صنف حمل و نقل درون شهری مشهد نیز در این نشست گفت: گرانی بنزین بر نرخ خدمات صنوف حمل و نقل درون شهری تاثیر مستقیم دارد و رشد ۵۰ درصدی قیمت بنزین، هزینه تمام شده خدمات در این صنوف را افزایش می‌دهد.

خلیل دانش از استاندار خراسان رضوی خواست در نرخ کرایه مربوط به حمل و نقل شهری تجدید نظر صورت گیرد و مطابق با قیمت تمام شده هزینه‌های این صنوف، قیمت جدید اعلام شود.

مصطفی کشتگر، رئیس اتحادیه صنف نانوایان مشهد نیز در این نشست گفت: بازرسان این اتحادیه به صورت افتخاری فعالیت کرده و دستمزدی دریافت نمی‌کنند لذا درخواست می‌شود در تامین سوخت خودروهای بازرسان مساعدت شود.

برچسب‌ها مشهد دادستان تنظیم بازار خراسان رضوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد دادستان تنظیم بازار خراسان رضوی مشهد دادستان تنظیم بازار خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۱۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: پس از مشهد بیشترین میزان بارش در شهرستان صالح آباد واقع در شرق خراسان رضوی با ۲۲ میلیمتر و کاخک گناباد با ۲۱ میلیمتر بارندگی گزارش شده است.

زهرا مبشری نسب افزود: این بارشها بر طبق پیش بینی ها  تا روز شنبه هفته آینده ادامه دارد و در این روز بیشتر بارشها به صورت رگباری همراه با  رعد و برق در ساعات بعد از ظهر رخ خواهد داد.

وی بیان کرد: بیشترین میزان بارش برای روز جمعه در جنوب غرب استان و روز شنبه در شمال غرب خراسان رضوی پیش‌بینی شده است و در این مدت شاهد وزش باد شدید در استان خواهیم بود.

وی با اشاره به کاهش دما در خراسان رضوی از دیروز (چهارشنبه)، افزود: این روند کاهش دمای استان تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت، بر طبق پیش بینی ها در این مدت دمای شبانه در مناطق مرکزی خراسان رضوی به حدود هفت درجه سلسیوس و در شهر قوچان تا سه درجه افت خواهد کرد.

مبشری نسب ادامه داد: کاخک گناباد با کمینه دمای هشت درجه سلسیوس و سرخس با ۲۷ درجه به ترتیب سردترین و خنک ترین مناطق استان خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند، در همین مدت دمای کلانشهر مشهد بین ۱۳ تا ۲۳ درجه در نوسان بود.

به گفته وی، در این مدت بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان رشتخوار با سرعت ۶۵ کیلومتر در ساعت به ثبت رسید.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای شهر مشهد برای امروز در گرمترین ساعات ۱۷ درجه سلسیوس و در سردترین ساعات ۱۳ درجه پیش بینی شده است.

 
 

دیگر خبرها

  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • تجهیز ۵۳ درصد چاه های صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • تجهیز ۵۳ درصد چاههای صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • هزار و ۶۴۵ حلقه چاه آب مجاز صنایع در خراسان رضوی واجد شرایط هوشمندسازی هستند
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی