Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@14:43:36 GMT

گلایه شهروندکاشانی از وضعیت معابر + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۲۵۱۸

گلایه شهروندکاشانی از وضعیت معابر + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، وضعیت پیاده‌روهای بلوار خلیج‌فارس در شهر کاشان به علت نداشتن زیرساخت استاندارد نامناسب بوده و باعث گلایه شهروندان شده است.

منبع: شهروندخبرنگار - کاشان 

 

 

بیشتر بخوانید: اقدام خودجوش شهروندان کوهدشتی در ترمیم آسفالت خیابان + فیلم

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید انتهای پیام/     کمبود روکش آسفالت در پیاده‌روی کاشان + فیلم   .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات مردم دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۲۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش


به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، وزارت آموزش و پرورش به منظور رفاه حال دانش آموزان و معلمان اقدام به ایجاد پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا my.medu.ir کرد تا از خدمات گسترده آن به صورت غیرحضوری بهره‌مند شوند. اما به گفته قبول شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش افراد پس از وارد شدن به این درگاه برای بارگزاری مدارک با اختلال مواجه می شوند و با توجه به محدود بودن زمان برای ارائه مدارک قبول شدگان آزمون استخدامی تا تاریخ ۹ اردیبهشت شهروند خبرنگار ما درخواست سریع پیگیری این موضوع را دارند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
سلام من در آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش که اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد شرکت کردم و مرحله اول قبول شدم، طبق اعلام سازمان سنجش داوطلبین از روز پنحشنبه تا یکشنبه مهلت دارن وارد سایت مشخص شده بشن و مدارکشون رو جهت مرحله مصاحبه بارگزاری کنن، از روز پنجشنبه من هر دو ساعت یکبار حتی نیمه های شب وارد سایتmy.medu.ir میشم، و بخش گزینش و استخدام رو هر چه میزنم باز نمیکنه، تو رو خدا کمک کنید بگید چه کنیم مهلت بارگزاری مدارک تا یکشنبه تموم میشه، این چه وضعیه؟!

دیگر خبرها

  • گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • گلایه مردم از وضعیت نامناسب آسفالت بلوار صنم بلاغی پلدشت 
  • نهضت آسفالت‌ریزی در کمالشهر راه‌اندازی شد
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید