Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@07:25:43 GMT

سوال از وزرای کشور و دفاع اعلام وصول شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۳۶۳۰

سوال از وزرای کشور و دفاع اعلام وصول شد

در ادامه جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی هیئت رئیسه مجلس دو سوال را اعلام وصول کرده و انصراف یک نماینده از سوال خود را به شرح زیر مطرح کرد:

اللهیار ملکشاهی نماینده مردم خرم آباد از سوال خود از وزیر نیرو در خصوص اقدامات این وزارتخانه جهت حفاظت از حریم رودخانه ها و جلوگیری از ساخت و ساز غیرقانونی انصراف داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی داداشی نماینده آستارا از وزیر کشور در مورد عدم اجرای تبصره ۱ ماده ۱۷ قانون استخدام معلمان و همچنین سوال قاسم جاسمی نماینده کرمانشاه از وزیر دفاع در مورد علت عدم اجرای بند ۱۱ ماده ۴۴ آئین نامه داخلی اعلام وصول شد.

براساس بند ۱۱ ماده ۲۴ هیئت رئیسه باید در راستای حفظ شأن، منزلت و اقتدار مجلس و دفاع از حقوق و جایگاه نمایندگان اقدام کند.

156 / 156 وزیر دفاع وزیرکشور

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزیر دفاع وزیرکشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۳۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: طرح نوری که در فراجا در حال اجرا است طرح مناسبی است و از آن حمایت می‌کنیم.

به گزارش فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب گفت: حجاب و عفاف موضوعی دینی و ارزشی است که در تاریخ و تمدن کشورمان وجود داشته است. وقتی تاریخ را نگاه می‌کنیم در همه دوران‌ها حجاب را به‌عنوان یک ارزش همه قبول داشتند و آن را رعایت کردند.

وی افزود: طرح نوری که در فراجا در حال اجرا است طرح مناسبی است و از آن حمایت می‌کنیم.

حاجی دلیگانی ادامه داد: البته از سایر دستگاه‌ها می‌خواهیم به تکالیف و وظایفشان در حوزه حجاب وعفاف که در قانون آمده عمل کنند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ دستگاه ازجمله آموزش‌وپرورش، وزارت علوم، وزارت بهداشت و دیگر دستگاه‌ها وظایفی برای اجرای قانون حجاب و عفاف دارند.

وی در پایان گفت: دستگاه‌ها باید شرایطی را فراهم کنند که بانوان و دختران ما همه بتوانند در یک فضای همراه با امنیت و با رعایت آنچه که شرع مقدس آمده زندگی خوبی داشته باشند.

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع وارد قزاقستان شد
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع شانگهای
  • وزیر دفاع به قزاقستان سفر کرد
  • دفاع تمام قد معاون امنیتی وزیر کشور از اجرای طرح نور/استانداران موظف به حمایت از پلیس هستند
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش