Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@22:47:51 GMT

اختصاص سهمیه سوخت به خودرو‌های فرسوده

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۳۶۵۴

اختصاص سهمیه سوخت به خودرو‌های فرسوده

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر وکیل‌زاده مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره اختصاص سوخت به خودرو‌های فرسوده افزود: برخی قوانین از جمله قانون هوای پاک محدودیت‌هایی را برای این خودرو‌ها ایجاد کرده است، اما درصددیم کارت سوخت برای این خودرو‌ها نیز صادر شود.

وی تاکید کرد: هم‌اکنون حدود ۵۰۰ هزار خودروی فرسوده در کشور وجود دارد که اختصاص سوخت به این خودرو‌ها در کارگروهی در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وکیل‌زاده همچنین درباره تعداد ثبت‌نام‌های انجام‌شده برای دریافت کارت هوشمند سوخت گفت: با وجود اطلاع‌رسانی شرکت ملی پخش از مدت‌ها قبل در این باره، ثبت‌نام در روز‌های اخیر افزایش یافته است و اگر ثبت‌نام‌های قبلی را نیز به این تعداد اضافه کنیم، هم‌اکنون ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار ثبت‌نام کارت سوخت انجام شده که از این تعداد، برای ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر کارت صادر شده و صدور کارت‌های باقی‌مانده نیز در دست اجراست.

بیشتر بخوانید: شیوه‌نامه نحوه عرضه نفت خام و میعانات گازی در بورس انرژی ابلاغ شد

مدیرعامل شرکت ملی پخش تاکید کرد: سهمیه افرادی که کارت سوخت ندارند برای ۶ ماه قابل ذخیره است و این افراد به محض دریافت کارت سوخت، می‌توانند از سهمیه خود استفاده کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سهمیه سوخت قیمت بنزین خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۳۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

سرهنگ عرب فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: مأموران پاسگاه سهل آباد شهرستان نهبندان در زمینه اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های فرعی شهرستان به ۲ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو‌ها را متوقف کردند. 

او افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورد‌ه‌های نفتی را کشف کردند. 

سرهنگ عرب اظهار کرد: مأموران در این خصوص ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • فوت سرنشینان خودرو سوختبر
  • غیبت ۱۳۷ کنکوری در مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه/ علاوه بر فرصت مجدد آیا سهمیه‌ای به داوطلبان اختصاص داده می‌شود؟ +فیلم
  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودرو‌های برقی آغاز شد