Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،سرهنگ مسعود وحیدی فرمانده انتظامی شهرستان شیروان گفت: با اطلاع خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری تندر ۹۰ در مسیر"شیروان"به"بجنورد" ماموران پلیس راه به همراه گروه‌های امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

سرهنگ وحیدی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد بر اثر این واژگونی، یک نفر از سرنشینان خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و ۳ نفر دیگر نیز مصدوم که به کمک عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شیروان در پایان عنوان کرد: بر اساس اعلام کارشناسان پلیس راه، عدم توجه به جلو ناشی از خواب آلودگی مهمترین دلیل بروز این حادثه بوده است.

انتهای پیام/د

واژگونی تندر ۹۰، یک کشته و ۳ مجروح برجای گذاشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۴۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی نیسان در قلعه گنج با یک کشته و یک مصدوم

واژگونی نیسان در شهرستان قلعه گنج استان کرمان منجر به فوت یک نفر و مصدوم شدن یک نفر دیگر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر، ساعت ۱۲ و هشت دقیقه امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ واژگونی یک دستگاه خودروی نیسان در کیلومتر پنج محور قلعه گنج - چاه دادخدا منجر به فوت و مصدومیت دو نفر شد.

بنا به این گزارش، در پی این حادثه بلافاصله یک تیم امداد و نجات به محل اعزام شدند و فرد فوت شده نیز پس از اقدامات رهاسازی تحویل عوامل مربوطه شد.

کد خبر 749748

دیگر خبرها

  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • یک کشته و ۱۹ مصدوم در دو حادثه رانندگی
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کهگیلویه و بویراحمد
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت
  • ۲ کشته و ۲ مجروح در برخورد زانتیا با پژو در فارس
  • واژگونی پراید در قزوین ۳ کشته برجای گذاشت
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • واژگونی نیسان در قلعه گنج با یک کشته و یک مصدوم
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت