Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@05:34:10 GMT

هلال احمر زنجان ۲ فرانسوی گرفتار در برف را نجات داد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۵۰۲۷

هلال احمر زنجان ۲ فرانسوی گرفتار در برف را نجات داد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از هلال احمر استان زنجان، شهرام میرزایی با بیان این‌که ساعت ۱۸:۳۰ شامگاه روز دوشنبه گزارش مفقودی ۲ نفر گرفتار در برف به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری (EOC ) اعلام شد، گفت: با اعلام این گزارش، موقعیت مفقودان از روی نقشه‌های استان و محاسبه مختصات با کمک GRID روی نقشه مشخص شد که مفقودان در مسیر جاده نوکیان به سمت ماسوله (شمال شرقی روستای آندراق) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان زنجان با بیان این‌که بلافاصله نخستین تیم با خودروهای امدادی از آب‌بر شعبه شهرستان طارم به منظور بررسی وضعیت جوی منطقه به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: علاوه بر این تیم، تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان، با تجهیزات کامل از مرکز پایگاه امداد و نجات استان زنجان به همراه تیمی از پایگاه تهم – چورزق به محل اعزام شدند.

میرزایی یادآور شد: با توجه به بارش شدید برف و نامساعد بودن شرایط جوی، تیم نخست ساعت ۱:۲۰ بامداد به روستای جلال‌آباد رسیده و با توجه به شرایط موجود، ادامه پیمودن مسیر ناممکن بود که این تیم قبل از رسیدن تیم‌های بعدی با اهالی روستا، رایزنی و اقدام به بررسی دقیق دسترسی به محل مفقودان کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: با استفاده از بیل‌های دستی مسیر تردد خودروها تا نزدیک ۲ کیلومتری مفقودان بازگشایی شد و یک تیم با تجهیزات کامل به صورت پیاده به محل اعزام شدند و گزارشی از سلامت آن‌ها ارسال شد.

میرزایی با اشاره به این‌که خودروی ۲ تبعه فرانسوی مفقود شده از جاده منحرف شده بود که نیروهای امداد و نجات نیز مسیر خودروهای امدادی را به سمت خودروی آنها بازگشایی کردند، گفت: با توجه به ادامه بارش و بسته بودن مسیر، نیروهای عملیاتی به همراه ۲ تبعه فرانسوی در روستای اندراق اسکان یافتند.

کد خبر 4775902

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر استان زنجان بارش باران بوشهر زلزله شهرکرد ایلام شیراز گرگان قزوین بارش برف هفته وحدت خطبه های نماز جمعه سفر استانی تئاتر کودک و نوجوان بنزین قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت:  براساس گزارش دریافتی مبنی بربر مفقودی دو نفر در ارتفاعات ییلاق ولی خان روستای نوروزلو شهرستان شاهین دژ، تیم امداد ونجات هلال احمر به محل حادثه  اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود: تیم اعزامی بعد از حضور در محل حادثه، و طی مسافت برای جستجوی افراد مفقودی پس از ۶ ساعت به دو طبیعت گرد مفقودی دسترسی پیدا کردند و آنها را پس از انجام کمکهای اولیه به پایین دست کوهستان انتقال دادند.

دیگر خبرها

  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ