Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@01:15:40 GMT

اجرای ۲ هزار ویژه برنامه در هفته بسیج

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۶۷۱۱

اجرای ۲ هزار ویژه برنامه در هفته بسیج

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در نشست خبری گفت: به مناسبت هفته بسیج ۲ هزار برنامه در قالب ۹۰ برنامه محوری در گیلان اجرا می‌شود.

او، با بیان اینکه شعار هفته بسیج امسال، بسیج؛ چهل سال خدمت، جهاد و شهادت است، افزود: غبارروبی مزار شهدا، نمایشگاه دستاورد‌های بسیج، ویزیت رایگان نیازمندان، نشست‌های بصیرتی، برگزاری رزمایش بسیجیان و افتتاح ۵۶ واحد مسکن محرومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه قدس گیلان، در این نشست به فعالیت‌های ارزشی بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج خدمات گسترده‌ای در حوزه امنیتی، فرهنگی، خدمات رسانی و محرومیت زدایی دارد.

سردار محمد عبدالله پور با بیان اینکه تا زمانی که فرهنگ بسیجی در جامعه جاری است هیچ توطئه‌ای نمی‌تواند برای کشور مشکل ساز باشد، افزود: ۲۰ هزار بسیجی در قالب گشت محلات در گیلان در حوزه امنیت فعال هستند که در روز‌های اخیر نیز نقش مهمی را در حفظ امنیت مردم ایفا کردند.

او تصریح کرد: بسیج آمادگی دارد با تمام قوا برای عبور از موانع یاری گر دولت و سایر ارگان‌ها باشد.

 

انتهای پیام/م.ع

۲ هزار ویژه برنامه در هفته بسیج اجرا می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته معلم تجلیل از معلمان، دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ۱۲ اردیبهشت، اعزام ۴۰۰ نفر از معلمان به اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاورد‌های سپاه پاسداران در حوزه هوافضا، نشست و همایش‌های بصیرتی در کانون‌های بسیج فرهنگیان در سطح استان را از شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار رضا محمدگلی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، دیدار معلمان با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در هفته معلم است.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان هفته معلم اسم گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • برگزاری ۳۱ عنوان برنامه ویژه هفته کارگری در گیلان
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی