Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تاکید بر گسترش فرهنگ بیمه در جامعه گفت: میزان رضایت‌مندی مردم از بیمه‌ها افزایش یابد. ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی امروز در دیدار با مدیران بیمه ایران مازندران، گسترش فرهنگ بیمه و افزایش پوشش چتری شرکت‌های بیمه ای برای تأمین امنیت فکری و اقتصادی مردم را ضروری دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از بیمه‌ها به عنوان تکیه‌گاه مطمئن اقتصادی در وقوع حوادث و بلایای گوناگون یاد کرد و افزود: افزایش خدمات‌دهی به مردم و تأمین رضایت عمومی از سوی بیمه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

محمدی لائینی از شرکت‌های بیمه‌گر به عنوان یاریگر دولت در جبران خسارت‌های ناشی از وقوع حوادث نام برد و خواستار همکاری بیشتر دستگاه‌های خدمات‌رسان با شرکت‌های بیمه برای ساماندهی و برطرف کردن مشکلات این بخش شد.

255 هزار نفر مقرری بیمه بیکاری می‌گیرندنماینده مردم قم در مجلس: "بیمه" یکی از مهم‌ترین دغدغه جانبازان استکاهش 3درصدی مقرری‌بگیران بیمه بیکاری در مهر ماه

لائینی با اشاره به اهمیت بیمه در ارتقاء توان اقتصادی جامعه، گفت: شرکت‌های بیمه‌ای باید در کنار توانگری اقتصادی برای جلب رضایت و تأمین امنیت فکری مردم تلاش کنند.

وی لزوم توجه فعالان صنعت بیمه به انجام فعالیت‌های فرهنگی را خواستار شد و گفت: سرمایه‌گذاری بیمه‌ها برای فرهنگ‌سازی در امر گسترش چتر بیمه‌ای، تحولات عمیق فرهنگی و اقتصادی را در پی دارد.

انتهای پیام/ 681/ح

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها

به گزارش «نماینده»، محمدحسن آصفری با اشاره به حمایت آمریکا از جنایات صهیونیست ها، گفت: بزرگترین حامی مالی انتخابات آمریکا شرکت های صهیونیستی هستند و برای تامین هزینه های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باید آنها را راضی نگه دارند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: تحریم جدید علیه ایران و یا وتو عضویت فلسطین در سازمان ملل برای جلب رضایت اسرائیل است و برای ما اهمیت چندانی ندارد و حتی اقدامات تروریستی که در دنیا توسط آمریکا انجام می شود برای دلخوشی صهیونیست ها انجام می شود تا ضربه ای به رژیم کودک کش صهیونیستی وارد می شود اما صدای آمریکا بلند می شود.

نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور خاطرنشان کرد: رفتارهای دوگانه آمریکا برای همه دنیا نخ نما شده است و مردم آزاده دنیا به این رفتارها آشناهستند و تحریم های جدید آمریکا علیه ایران بدون شک نگاه مردم نسبت به انقلاب و نظام را تغییر نخواهد داد و تنها تلاشی سیاسی و بی اثر برای جلب توجه و کسب رضایت صهیونیست ها است.

دیگر خبرها

  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • شرکت ۲۷ واحد تولیدی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی خاص
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • بهره‌مندی بیماران خاص و صعب‌العلاج از حمایت‌های دارویی ویژه
  • دیدار مدیران اداره کل بیمه سلامت با نماینده ولی فقیه در استان
  • نیاز به فرآورده های خونی افزایش یافته است