Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@03:12:01 GMT

خطر ریزش برف در جاده های کوهستانی گیلان

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۷۱۸۴

خطر ریزش برف در جاده های کوهستانی گیلان

رئیس پلیس راه گیلان گفت: به دلیل اینکه در محورهای کوهستانی با لغزش برف در مسیر جاده مواجه هستیم لذا به رانندگان تاکید می شود حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

سرهنگ حسین محمدپور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی گیلان، اظهار کرد: محورهای مواصلاتی استان باز است اما در محورهای کوهستانی تردد با زنجیر چرخ میسر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه محور پونل به خلخال در پی بارش برف و کاهش ایمنی تا اطلاع ثانوی مسدود است، افزود: به دلیل اینکه در محورهای کوهستانی با لغزش برف در مسیر جاده مواجه هستیم لذا به رانندگان تاکید می شود حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه در محور حیران مشکل تردد نداریم ولی رانندگان حتما باید زنجیر چرخ به همراه داشته باشند، تصریح کرد: رانندگان محترم توجه داشته باشند به دلیل بارندگی پراکنده و لغزنده بودن جاده ها، سرعت مطمئنه و فاصله طولی را رعایت کنند.

سرهنگ محمدپور با بیان اینکه عملیات برف روبی و نمک پاشی در اکثر محورها انجام شده، تصریح کرد: همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی به ویژه زنجیرچرخ و نیز اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاکن خودرو تاکید می شود.

رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه همزمان با بارش برف تصادف منجر به فوت نداشتیم، ادامه داد: دو روز گذشته در محور منطقه آزاد انزلی به زیباکنار، بر اثر واژگونی خودروی دنا متاسفانه راننده آن که خانم 30 ساله بود، فوت کرد و یک سرنشین آن مصدوم و راهی بیمارستان شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: گیلان برف جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۷۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار سنگین است. در برخی از محورهای استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی نیز شاهد بارش باران هستیم.

همچنین محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه، گلشن – سراوان، گرده کوه – مهریز، مهرستان - ایرانشهر، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال مسدود است.

کد خبر 6088912 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک | عملکرد کمیسیون تخلفات شرکتها، رانندگان و مالکین بخش حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی ​
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • هوش مصنوعی به داد حیوانات در تصادفات جاده‌ای رسید
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • محور گنبد- کلاله مسدود شد/ ریزش برف در توسکستان