Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن خطیبی روز سه شنبه در جلسه ستاد بازآفرینی شهری قرچک که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: بازآفرینی شهری تنها به مباحث کالبدی و فیزیکی شهر محدود نمی‌شود بلکه باید نگاه همه جانبه‌ای به مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز داشت.
وی افزود: در حوزه بازآفرینی شهری لازم است تا علاوه بر توجه به محدوده بافت‌های فرسوده، مسائل اجتماعی و فرهنگی نیز مورد توجه قرار گیرد و با همکاری بخش خصوصی و ارائه بسته‌های تشویقی، طرح‌های اقدام مشترک را بر اساس برنامه زمان‌بندی شده اجرا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: برای محور پوئینک به‌عنوان پایلوت بازآفرینی پایدار شهری لازم است تا علاوه بر در نظر گرفتن طرح جامع ترافیکی، حوزه میراث فرهنگی به منظور توسعه گردشگری مورد توجه قرار گیرد چرا که این منطقه از قدمت تاریخی و فرهنگی ویژه ای برخوردار است و لازم است تا با اجرای طرح های بازآفرینی، این فرهنگ را ارتقاء بخشید.
خطیبی افزود: در بازآفرینی شهری منطقه پوئینک لازم است تا مسائل حوزه بهداشت و درمان، ورزشی و عمرانی بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد تا کمبودهای این منطقه برطرف شود.
وی تأکید کرد: اگر در حوزه بازآفرینی شهری مردم از نظر اجتماعی و اقتصادی توانمند شوند، اهداف اجرای این طرح محقق می‌شود.
فرماندار قرچک گفت: ادارات و نهادها در اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری تنها به فکر انجام وظیفه در حوزه وظایف ذاتی خود نباشند بلکه با مشارکت و هم افزایی، جامعه را از مواهب این طرح برخوردارکنند.
قرجک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها بهمن خطیبی بازآفرینی شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازآفرینی شهری بازآفرینی شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۷۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران

وزیر کشور از چند پروژه‌های سازمان نوسازی شهرداری تهران در منطقه ۱۸ بازدید کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، احمد وحیدی، وزیر کشور به همراه استاندار و معاون عمرانی استانداری تهران از آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) و شن چاله ها در منطقه 18 بازدید کرد.

️وی در این بازدید ضمن تقدیر از مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی این پروژه ها قرار گرفت.

️گفتنی است پروژه های عمرانی سازمان نوسازی علاوه بر تولید مسکن، بازآفرینی و تبدیل تهدیدات شهری به فرصت هاست و در همین راستا باغ راه راه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بازآفرینی طبقه فوقانی تونل قطار راه آهن تهران تبریز است که از سالیان متمادی موجب انفصال شمال و جنوب این خط آهن شده بود و اینک با احداث پروژه های مورد نیاز اهالی ضمن ایجاد پیوستگی شهری موجب توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق ١٧ و ١٨ تهران خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه ملی بازآفرینی/ مردم مشارکت کنند
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک
  • نگاه تمدن آفرین در عرصه معماری و شهرسازی و بازآفرینی لازم است
  • بازآفرینی بافت تاریخی بوشهر با مشارکت مردم
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • کشت چغندرعلوفه‌ای در ۱۰۰ هکتار از مزارع استان قزوین بصورت پایلوت 
  • فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان