Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@14:18:32 GMT

کاهش حداقل ۱.۴ درصد تلفات انرژی در سال۹۶

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۸۰۳۶

کاهش حداقل ۱.۴ درصد تلفات انرژی در سال۹۶

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در دومین جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی وکاهش تلفات شرکت بر اهتمام بیشتر در تحویل و نصب کنتورهای هوشمند طرح فهام تاکید نمود .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در دومین جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی وکاهش تلفات شرکت بر اهتمام بیشتر در تحویل و نصب کنتورهای هوشمند طرح فهام تاکید نمود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبر حسن بگلو ابراز داشت :  ارایه و اجرای به موقع پروژه های کاهش تلفات فنی و غیر فنی از جمله تعویض کنتورهای معیوب وکشف دستکاری و نصب کابل خودنگهدار هوایی در مناطق آلوده(به برقهای غیرمجاز) از امور اولویت دار شرکت در سالجاری است.

وی گفت :‌ وظیفه اصلی ما در صنعت برق در اجرای فرمان مقام معظم رهبری در سال ۹۶ تامین برق مطمئن و ممانعت از خاموشی و کمک به رونق اقتصاد و صنایع تولیدی و خدماتی وکشاورزی استان می باشد و در این راستا هر گونه اقدامات لازم انجام می گیرد.

حسن بگلو افزود : در سال ۹۶ تلفات انرژی را حداقل ۱.۴ درصد کاهش خواهیم داد.

ایشان در ادامه خواستار تعیین اعتبارات مورد نیاز برای هر فعالیت و همچنین برنامه ریزی و زمانبندی برای تحقق صد درصدی برنامه های مورد نظر شدند.

 

 

بیشتر بخوانید: امضای تفاهم نامه با سرمایه گذاران خارجی برای تولید برق از انرژی‌های پاک غرفه بازار دارایی های فکری در صنعت برق و انرژی دایر می‌شود

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی اقتصاد مقاومتی انرژی برق مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۸۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروگاهها، فروش برق خود را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند

توانیر، مصطفی رجبی مشهدی با توجه به روند رو به رشد معاملات برق در بورس انرژی ایران در دو هفته اخیر از همه نیروگاههای خصوصی و دولتی درخواست کرد تا به منظور توسعه معاملات بورس و کاهش نقش وزارت نیرو در تجارت برق حداکثر مشارکت در این بازار را داشته باشند.

وی با تاکید بر تداوم تزریق نقدینگی هفتگی به حساب شرکت‌های توزیع برای خرید از بورس گفت: نیروگاههای کشور علاوه بر تأمین هزینه‌های بهره برداری و تعمیرات خود از بورس انرژی می‌توانند بخش عمده‌ای از برق خود را در بورس عرضه کرده و مبالغ مربوط به آن را دریافت کنند.

سخنگوی صنعت برق افزود: در حال حاضر هر نیروگاه می‌تواند تا سقف ٧٥ درصد از ظرفیت عملی تولید خود را در بورس انرژی به فروش برساند که در صورت استقبال از این معاملات، سقف معاملات نیروگاه‌ها تا ٩٠ درصد افزایش خواهد یافت.

رجبی مشهدی در پایان با توجه به تداوم تزریق نقدینگی به حساب شرکت‌های توزیع، از این شرکت‌ها و شرکت‌های مالک نیروگاه درخواست کرد برنامه ریزی معاملات خود در بورس انرژی را در طول ماه انجام داده و این امر را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند.

کد خبر 6096950 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • راهکارهای اقتصاد دایره‌ای برای بهینه‌سازی مدیریت پسماند
  • بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند
  • کاهش ۲۸ درصدی مصرف انرژی با بهینه‌سازی موتورخانه‌ها
  • ساخت آجر‌های هوشمند انرژی با استفاده از پسماند
  • سهم اقتصاد روسیه از اقتصاد جهانی به پایین‌ترین سطح می رسد
  • اقتصاد این کشور غافلگیر شد
  • نیروگاهها، فروش برق خود را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند
  • گشتی در اقتصاد جهان | صادرات گاز ترکمنستان به چین از روسیه بیشتر شد
  • اقتصاد کانادا غافلگیر شد
  • تورم آلمان دوباره افزایش یافت