Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره یوونتوس معتقد است پائولو دیبالا شباهت زیادی به روبرتو باجو دارد و همچنین معتقد است ام باپه در ده سال آینده، ستاره بزرگ دنیای فوتبال خواهد بود.

طرفداری- میشل پلاتینی، اسطوره یوونتوس و رییس سابق یوفا در مصاحبه‌ای با توتو اسپورت درباره ممکن نبودن بازگشتش به یووه و نقش پائولو دیبالا در این تیم صحبت کرد و همچنین پیشنهاد جالبی به مدیران این باشگاه داد:

بازگشت به یوونتوس به عنوان مدیر؟ بارها این را از من خواسته‌اند اما شما یک داستان عشقی را دو بار تجربه نمی‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رابطه خوبی با آندره آ آنیلی دارم اما او بازگشت به یوونتوس را به من پیشنهاد نکرده است. او همچنین در مورد سوپرلیگ اروپا نیز صحبتی با من نداشته است. 

پائولو دیبالا؟ او بیشتر شبیه الکس دل پیرو و روبرتو باجو است تا من. زیدان شباهت بیشتری به من داشت زیرا ما بیشتر به عنوان هافبک شناخته می‌شدیم تا مهاجم. دیبالا کیفیت بالایی دارد و حین پا به توپ شدن، همان کارهایی که روبرتو باجو انجام می‌داد را می‌تواند انجام دهد. 

پیشنهاد خرید به یوونتوس؟ خب نیمار را واقعا دوست دارم اما آن پسر بچه‌ای که کنار نیمار در پاری سن ژرمن بازی می‌کند هم خیلی بد نیست؛ همان که اسمش کیلیان ام باپه است! او می‌تواند تک ستاره دنیای فوتبال در ده سال آینده باشد. هر تیمی او را داشته باشد، برد کرده است. نمی‌دانم یوونتوس اکنون توانایی خرید او را دارد یا نه اما در آینده خرید ام باپه با توجه به افزایش ارزشش، سخت‌تر خواهد شد.   

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۸۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌های باورنکردنی در دنیای فوتبال؛ از رونالدو و مسی تا نیمار و ام باپه / فیلم

مهارت‌های باورنکردنی در دنیای فوتبال؛ از رونالدو و مسی تا نیمار و ام باپه / فیلم

دیگر خبرها

  • کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!
  • بازگشت روبرتو دزربی به لیست بایرن مونیخ
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری
  • مهارت‌های باورنکردنی در دنیای فوتبال؛ از رونالدو و مسی تا نیمار و ام باپه / فیلم
  • سقوط ام باپه مقابل دیوار زرد؛ محکوم به بازگشت
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی
  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • انتخاب آلفونسو دیویس بین ام باپه و هالند / فیلم