Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه تلاش مذبوحانه دشمنان قطعا از شناخت ناکافی و غیرکارشناسی است که نسبت به مردم ایران دارند، گفت: حضرت امام خمینی(ره) با رشادت و شجاعت توانستند در شکوفایی و به ثمررساندن انقلاب اسلامی موثر باشند.

سردار مجید شجاع، چهارشنبه ۲۹ آبان در نشست تخصصی ناجا در جامعه اسلامی براساس منظومه فکری مقام معظم رهبری اظهارکرد: تا امروز که بیش از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی گذشته است، این نظام وقایع مهمی را پشت سر گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این سال‌ها تمام عزم دشمنان بر این بوده که به نظام اسلامی با انواع و اقسام تهدیدات و اقدامات صدمه وارد کنند.

به گزارش ایسنا، فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و ترور و اقدامات کور امنیتی دشمنان، تصریح کرد: علت این اقدامات دشمنان این بود که مجموعه‌ای به نام جمهوری اسلامی به وجود آمد که در مقابل استکبار ایستاد.

شجاع با تاکید بر نقش بر آب شدن اقدامات دشمنان، اظهار کرد: امروز تمام منطقه در اختیار جمهوری اسلامی است و براساس منظومه فکری حضرت امام خمینی(ره) تا به اینجا رسیدیم که دشمنان نه تنها نتوانستند کاری از پیش ببرند بلکه شاهد پیشرفت‌های نظام بوده‌ایم.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، خاطرنشان کرد: بر طبق این بیانیه، وظایفی بر عهده مردم، مسئولان و سازمان‌های منتخب از باب تخصصی ترسیم شده که در این راستا نیروی انتظامی اقدامات موثری در راستای تبدیل شدن به پلیس تراز انقلاب اسلامی انجام داده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی فرمانده نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۱۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 6089154

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"