Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@02:53:13 GMT

"سلامت سبز" زیر نظر پزشکان آغاز به کار کرد (+لینک)

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۳۳۳۳

'سلامت سبز' زیر نظر پزشکان آغاز به کار کرد (+لینک)

مجله آنلاین "سلامت سبز" فعالیت خود را آغاز کرد.

هر چند سایت های متعددی در عرصه بهداشت و سلامت در فضای مجازی فعالیت می کنند، اما ویژگی خاص "سلامت سبز" این است که زیر نظر پزشکان و متخصصان سلامتِ "کلینیک کیمیا" منتشر می شود و از این رو، مطالب منتشر شده در آن، به لحاظ علمی و کاربردی، قابل استناد و اجرا برای عموم مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصول بهداشتی و درمانی، زیبایی پایدار، تغذیه و تناسب اندام، روابط همسران، ورزش و تندرستی، روان شناسی و مشاوره، فرزندپروری، درمان های خانگی و ... بخش های آموزشی این "سلامت سبز" هستند.

"مدرسه آشپزی"، بخش دیگری از این سایت است که در آن مواردی از قبیل آشپزی آسان،آشپزی بدون گوشت، خواص مواد غذایی و ... آموزش داده می شود.

کلینیک کیمیا، با تلفیقی از پزشکی مدرن، طب ایرانی و مهندسی پزشکی در سیدخندان تهران فعالیت می کند و "سلامت سبز" پروژه آموزشی و رایگان آن است که در این لینک می توانید آن را ببینید.

عصر ایران، آغاز به کار "سلامت سبز" را تبریک می گوید و امیدوار است که این رسانه، گامی موثر برای گسترش سلامتی در جامعه ایران باشد.

 

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سلامت سبز کیمیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۳۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir

سامانه بلیت فروشی بازی پرسپولیس و نساجی به نشانی footballeticket.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و نساجی در سامانه فوتبال‌تیکت مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۵ _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه وطنی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار پرسپولیس و نساجی سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی فوتبال‌تیکت دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی پرسپولیس و نساجی

قیمت بلیت این دیدار ۵۰ و ۲۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط پرسپولیس و نساجی

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار پرسپولیس و نساجی را دارند، می‌توانند از طریق سامانه footballeticket.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 750594

دیگر خبرها

  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  •  تلاش برای شاد کردن کودکان غزه
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • نظام درمانی را به کجا می‌برند؟
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir