Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@11:02:50 GMT

تجلیل از خادمان کتاب در جشن کتاب‌یار

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۵۳۶۶

تجلیل از خادمان کتاب در جشن کتاب‌یار

به گزارش خبرگزاری مهر، جشن کتاب‌یار، شنبه ۲ آذرماه، ۱۰ صبح در سالن خانه دوست فرهنگسرای خاتم واقع در بوستان لواسانی میزبان خادمان کتاب و علاقمندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.

همچنین در این برنامه از اهدای هدایایی از کتاب‌داران کتابخانه‌های تحت پوشش در منطقه تجلیل خواهد شد.

این مراسم با حضور خادمان کتاب و کتاب‌داران و همکاران مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد صادق دهنادی رییس فرهنگسرای خاتم ضمن سخنرانی درباره فرهنگ کتاب‌خوانی و نقش خادمان کتاب در این زمینه، از تلاش آنان قدردانی خواهد کرد.

کد خبر 4777002 مریم علی بابایی

منبع: مهر

کلیدواژه: خبرگزاری مهر فرهنگسرای خاتم هفته کتاب هفته کتاب و کتاب خوانی ترجمه گردشگری کتاب و کتابخوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازار نشر رایزنی فرهنگی ادبیات ادبیات جهان میراث فرهنگی نقد کتاب تازه های نشر طرح پاییزه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۵۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادمانی برای مرحوم غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، بیستمین شب موسیقی ارسباران ساعت ۱۸ روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

این برنامه با عنوان «طنین بال قو» به مناسبت زادروز زنده‌یاد غلامحسین بنان به یادمان این خواننده فقید موسیقی دستگاهی ایرانی اختصاص دارد.

در این برنامه که با حضور استادان، پیشکسوتان و هنرمندان موسیقی برگزار می‌شود، چندین اجرای موسیقی پیش‌بینی شده است و سخنرانان مراسم درباره ویژگی‌های آواز بنان نکاتی را بیان خواهند کرد.

غلامحسین بنان (زاده ۱۰ اردیبهشت ۱۲۹۰ و درگذشته ۸ اسفند ۱۳۶۴) خواننده موسیقی دستگاهی ایرانی بود. او از سال ۱۳۰۶ تا سال ۱۳۴۷ در زمینه موسیقی فعالیت داشت و عضو شورای موسیقی رادیو، استاد آواز هنرستان موسیقی تهران و بنیان‌گذار انجمن موسیقی ایران بود. بنان را نخستین خواننده ایرانی آشنا با خط بین‌المللی موسیقی (نُت) دانسته‌اند. جنس صدای وی از نوع باریتون بود. ترانه‌هایی از جمله «بهار دلنشین»، «الهه ناز» و سرود «ای ایران» از آثار شناخته‌شده با صدای بنان هستند.

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانید به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنید.

کد خبر 6093445 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی
  • بزرگداشتی برای یک پژوهشگر موسیقی
  • تجلیل از ۱۵۰ معلم نمونه منطقه تبادکان مشهد
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن در آذربایجان غربی
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • نصب ۱۲۰ پنل خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست
  • یادمانی برای مرحوم غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران