Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@15:20:04 GMT

معراج باید این دروازه را قفل کند (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۵۳۷۵

به نظر می رسد معراج اسماعیلی در مرحله دوم مقدماتی المپیک 2020 توکیو هم انتخاب اول مربیان تیم امید باشد.

به گزارش "ورزش سه"، سال گذشته مرحله اول مقدماتی المپیک 2020 در تهران برگزار شد؛ جایی که چهار تیم ایران، عراق، ترکمنستان و یمن برای رسیدن به دور بعدی مسابقات تلاش کردند.


این مسابقات که در روزهای ابتدایی فروردین ماه 1398 برگزار شد، در نهایت با 7 امتیازه شدن ایران و عراق خاتمه یافت ولی شاگردان کرانچار به دلیل اینکه تفاضل گل کمتری نسبت به عراق داشتند در رتبه دوم گروه قرار گرفتند و در میان 6 تیم برتر گروه هایی 11 گانه به مرحله بعد رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم ملی امید ایران در این رقابت ها موفق شد در سه دیدار 6 گل بزند و تنها یک گل مقابل ترکمنستان از روی نقطه کرنر دریافت کرد ولی به دلیل اینکه عراق 5 گل به یمن زده بود و شاگردان کرانچار 3 گل زده بودند، سرمربی کروات تیم امید کنار گذاشته شد و حالا هم هدایت تیم در اختیار حمید استیلی است.

 


اسماعیلی در هر سه دیدار مرحله اول مقدماتی انتخاب اول زلاتکو کرانچار بود و پس از او هم روند رو به رشد دروازه بان جوان ذوب آهن ادامه یافته است. او حالا با غفلت و اشتباهاتی که دو گلر سبزپوشان اصفهانی یعنی باقر صادقی و یوسف بهزادی داشته اند، به ترکیب اصلی تیمش در لیگ برتر هم رسیده است ولی کار سختی در مرحله دوم مقدماتی برابر سه تیم قدرتمند ازبکستان، چین و کره جنوبی دارد. اما در سوی دیگر این فرصت مناسبی برای سنگربان جدید فوتبال ایران است تا با درخشش در بازی های مقدماتی المپیک و صعود به مرحله بعدی، خودش را به عنوان یک چهره مهم مطرح کند؛ پس آرزو می کنیم که معراج دروازه اش را در بازی های رسمی که از 23 دی ماه در تایلند آغاز می شود، قفل کند.

تیم امید ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۵۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اتفاقات و حواشی دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و در روزی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور بود، سبب شد تا هواداران پرسپولیس مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به این بازیکن با حضورش در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

بنابر روایت ورزش سه، پس از اتفاقات بازی رفت دو تیم ستاره مصدوم تیم فوتبال سپاهان با محرومیت مواجه شد. البته به دلیل اینکه نورافکن دوران نقاهت را سپری می‌کرد این محرومیت نه به ضرر او تمام شد و نه سپاهان، و او توانست در دوران مصدومیت اتفاقات و حواشی دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را به فراموشی بسپارد.

همین اتفاقات سبب شد تا وقتی هواداران پرسپولیس با امید نورافکن مواجه شدند، شعارهای تندی علیه او در ورزشگاه آزادی سر بدهند و هر چه دم دست‌شان می‌آمد را به سمت او پرتاب کنند.


ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی از داستان‌های حاشیه‌ساز فوتبال ایران است که در آخرین رویارویی هم مطابق انتظار دوستانه نبوده و مصاحبه نورافکن در میکسدزون آزادی و سپس انتشار یک استوری و ابراز خوشحالی از نرسیدن پرسپولیس به صدر هم این داستان را بدتر کرده است.

تصویری که مشاهده می‌کنید دقایقی پیش از سوت پایان و رسیدن نورافکن به رختکن و چک کردن تلفن همراه و انتشار یک استوری است که حسابی هواداران پرسپولیس و سپاهان را شاکی کرد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903205

دیگر خبرها

  • گسترش حلقه آتش؛ واکاوی راهبرد جدید مقاومت علیه رژیم صهیونیستی
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • امید اول ایران در لیگ ملت‌ها اینجاست، کنار پائز!
  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • تیم میکس تفنگ ایران در جایگاه نهم ایستاد
  • جام جهانی تیراندازی| تیم میکس تفنگ ایران در جایگاه نهم ایستاد