Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@22:53:06 GMT

۲۱۰۰ برنامه همزمان با هفته بسیج در زنجان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۵۵۷۱

۲۱۰۰ برنامه همزمان با هفته بسیج در زنجان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ابوالفضل طهماسبی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج در محل سپاه استان،با بیان اینکه هفته بسیج از ۳۰ آبان شروع شده و تا ۶ آذر ماه ادامه دارد، گفت: شجره طیبه بسیج ۴۰ ساله شد. 

وی با بیان اینکه بسیج مستضعفین به عنوان مولود انقلاب، میعادگاه جوانان مستعد، اصیل و با ایمان است، اظهار کرد: بسیج  در ۴۰ سالگی خود با حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیاده سازی بیانیه گام دوم انقلاب و تبیین دستاوردهای ۴۰ ساله نظام وتبیین بیانه گام دوم انقلاب برنامه های خود را در هفته بسیج برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به امید آفرینی در جامعه بسیار تاکید کردند چرا که امروز دشمن به دنبال سیاه نمایی است. 

طهماسبی ابراز کرد: رویکرد مهم هفته بسیج بیانیه گام دوم انقلاب است و نشست های متعددی در پایگاههای مقاومت بسیج استان در این زمینه برگزار خواهد شد. 

وی  گفت: طی هفته بسیج  در مجموع ۲ هزار و ۱۰۰ برنامه در قالب ۱۶۰ عنوان، در سطح پایگاههای مقاومتی بسیج برگزار خواهدشد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به نامگذاری روزهای هفته بسیج در استان زنجان اشاره کرد و یاد آور شد:  روز اول بسیج، مقاومت و ایثار، روز دوم بسیج ، اخلاق و معنویت، بسیج علم و فناوری، بسیج، سبک زندگی اسلامی و ایرانی، بسیج فرهنگ و بصیرت ، بسیج دفاع و امنیت و روز آخر هم بسیج، اقتصاد مقاومتی و جهاد خدمت رسانی نامگذاری شده است و شعار امسال چهل سالگی بسیج «چهل سال خدمت، جهاد و شهادت »نامگذاری شده است. 

طهماسبی افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، غبار روبی مزار شهیدان، برگزاری نشست های تخصصی در حوزه بیانیه گام دوم انقلاب، برگزاری کلاس های آموزشی مختلف در خصوص اقتصاد مقاومتی و کار آفرینی، دیدار با خانواده شهیدان،برگزاری نشست های تخصصی در خصوص سواد رسانه ای از برنامه های مهم هفته بسیج در استان است.

کد خبر 4776898

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب بسیج هفته بسیج گام دوم انقلاب بوشهر زلزله شهرکرد ایلام بارش برف گرگان قزوین شیراز بنزین قیمت بنزین خطبه های نماز جمعه هفته وحدت بیرجند اصلاح قیمت حامل های انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۵۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سرگرد مهیار یونس‌آبادی ظهر یکشنبه در نشست خبری با حضور رسانه‌ها در کانون بسیج شاهرود از اجرای ۱۸۰ برنامه طی هفته بسیج سازندگی با مشارکت ۱۷۴ گروه جهادی در شهرستان خبر داد و بیان کرد: آبرسانی روستایی در روستاهای محروم شهرستان در زمره این برنامه‌ها است.

وی از افتتاح پروژه‌های عمرانی، خدمت رسانی و توسعه روستایی در هفته بسیج سازندگی در شهرستان شاهرود خبر داد و افزود: طرح آبرسانی به عشایر ابوالحسنی در منطقه خارتوران بی ارجمند از جمله این طرح‌های عمرانی است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در ۱۳ عرصه برنامه ریزی شده است، تاکید کرد: موضوعات عمرانی، خدمت رسانی، اردوهای جهادی، پزشکی، خدماتی، عمرانی، طرح‌های عمرانی، آبرسانی و مرمت خانه‌های محرومان و… در زمره این برنامه‌ها است.

یونس آبادی از توزیع ۱۵ سری جهیزیه در هفته بسیج سازندگی بین نوعروسان مناطق محروم شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: بیش از یک هزار پرس غذا و ۵۰۰ بسته معیشتی نیز بین محرومان شهرستان طی این هفته توزیع خواهد شد.

وی از بهره برداری ۶۵ پنل خورشیدی در قالب نیروگاه‌های خورشیدی خانگی با مشارکت شرکت توزیع برق و بسیج سازندگی در مناطق محروم شهرستان شاهرود طی هفته بسیج سازندگی خبر داد و گفت: عملیات آغاز اجرای ۶۵ واحد نیروگاهی خانگی دیگر در مناطق محروم شهرستان در طول این هفته آغاز می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شاهرود از برگزاری کارگاه‌های خوداشتغالی با مشارکت بسیج در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: تاکنون ۱۳ میلیارد تومان در زمینه خود اشتغالی به صورت تسهیلات به این طرح‌ها پرداخت شده است.

یونس آبادی با بیان اینکه زمین چمن مصنوعی و مجموعه ورزشی در روستای یونس آباد با همکاری ورزش و جوانان شهرستان شاهرود به بهره برداری خواهد رسید، افزود: در این هفته همچنین شاهد برپایی میز خدمت در روستاها و شهرهای سراسر شهرستان شاهرود خواهیم بود.

کد خبر 6097355

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۱۵۰ گروه جهادی در آستارا
  • تشدید حملات مقاومت عراق به اهداف صهیونیستی همزمان با حمله به رفح
  • اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند