Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار کیومرث عزیزی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: طی روزهای گذشته و در پی اجرای طرح اصلاح قیمت سوخت، عده‌ای از افراد تحریک شده و فریب خورده معاندان با سازماندهی از طرف سرویس‌های بیگانه ، قصد اقدامات خرابکارانه در سطح شرق استان تهران داشتند که با هوشیاری مردم و مسئولان، این تحرکات خنثی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تأکید بر برخورد قاطع و قانونی نیروی انتظامی با اخلالگران نظم و امنیت و تخریب کنندگان اموال عمومی گفت: نیروی انتظامی با کسانی که قصد تعرض و ایراد خسارت به اموال عمومی و مردم را داشته باشند، با قاطعیت برخورد می‌کند.
وی تصریح کرد: حساب افرادی که به دنبال ایجاد اغتشاش و ناامنی در کشور هستند با عموم مردم متعهد و انقلابی جداست و عموم شهروندان، خواستار مقابله با اغتشاشگران هستند.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: دشمنان قسم خورده نظام تلاش دارند تا با تبلیغات سوء، دستاوردهای انقلاب اسلامی را کمرنگ جلوه داده و مردم را مقابل نظام قرار دهند ولی این بار نیز مردم با حضور گسترده و آگاه خویش، این توطئه را نیز خنثی کردند.
عزیزی تعدی به حقوق مردم را خط قرمز پلیس برشمرد و خاطر نشان کرد: پلیس اجازه هرگونه فرصت طلبی را به اخلالگران در نظم و امنیت عموم نداده و قاطعانه با آنان برخورد قانونی خواهد کرد.
وی ضمن تاکید بر حفظ اقتدار در اجرای ماموریت‌های پلیس گفت: نیروی انتظامی در برابر تبهکاران مقتدر و با عامه مردم مهربان و عطوف دارد و اجازه نمی دهد تا اشرار با سوء استفاده از موقعیت کنونی کشور، به اموال عمومی و خصوصی خسارت وارد کنند.
عزیزی با تأکید بر این که امنیت کامل در شرق استان تهران حاکم است افزود: در حال حاضر مشکلی در زمینه سوخت‌رسانی به خودروها در شرق استان تهران وجود ندارد و روال عادی طی می‌شود.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
 

برچسب‌ها ورامین سهمیه بندی بنزین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پروندهٔ خبری سهمیه‌بندی و نرخ جدید بنزین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورامین سهمیه بندی بنزین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ورامین سهمیه بندی بنزین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۵۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم

وزیر امنیت داخلی اسرائیل با فریادهای نارضایتی خانواده‌های اسرای تظاهرات‌کننده در قدس مواجه شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل با فریادهای نارضایتی خانواده‌های اسرای تظاهرات‌کننده در قدس مواجه شد.

 تظاهرات‌کنندگان اسرائیلی ساختمان دولتی را که بن گویر داخل آن بود محاصره کردند و علیه وی شعار سر دادند.

 

.

 

همچنین صهیونیست‌ها در خیابان‌های قدس اشغالی مجددا به خیابان‌ها آمدند و خواستار برکناری نتانیاهو و انعقاد توافق مبادله اسرا شدند.

 تظاهرات‌کنندگان اسرائیلی خیابان‌های بیت‌المقدس را مسدود کرده‌اند و پلیس قادر به کنترل آنها نیست.

 

.

 

 خبرنگار الجزیره هم از درگیری بین تظاهرات‌کنندگان اسرائیلی و پلیس در قدس در نزدیکی اقامتگاه نتانیاهو خبر داد.

پلیس رژیم صهیونیستی با استفاده از ماشین‌های آب‌پاش در تلاش برای متفرق کردن تظاهرات کنندگان در قدس است.

تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلیادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزهتظاهرات علیه نتانیاهو امروز هم ادامه یافت

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس اشغالی/ حمله معترضان به بن گویر
  • محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی خوزستان به ۷۰ درصد رسید
  • تثبیت سند مالکیت بیش از ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی خوزستان