Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سبزوار با اشاره به اجرای ۴۰۰ برنامه در هفته بسیج در این شهرستان گفت: همزمان با هفته بسیج محفل انس با قرآن روز جمعه در جوار امامزاده شعیب(ع) با حضور قاریان کشوری برگزار خواهد شد.

به گزارش قدس آنلاین، هادی موحدنیا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سبزواردر نشست خبری  به‌مناسبت هفته بسیج  با تبیین برنامه‌های این هفته در سبزوار بیان کرد: گسترش فرهنگ بسیج در جهان عامل جلوگیری از زیاده‌خواهی استکبار جهانی شده و در هر کجا فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه حاکم بوده پیشرفت در جامعه داشتیم و هر زمان که فرهنگ لیبرالی و غربگرایی در کشور حاکم شده عقب‌ماندگی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با پیش رو بودن ۴۰ سالگی تشکیل بسیج هر چقدر از عمر پر برکت آن گذشته باشد، برکات آن و خدماتی که تاکنون در عرصه‌های مختلف نظام داشته باشد، بیشتر آشکار می‌شود، عنوان کرد: برگزاری یادواره شهید مدافع حرم موحدنیا و برپایی نمایشگاه رونق تولید در جایگاه نماز جمعه، برپایی نمایشگاه جنگ نرم در محل امامزاده شعیب(ع)، مسابقات ورزشی و پیاده‌روی خانوادگی، برگزاری رزمایش حلقه‌های صالحین، دیدار با امام جمعه سبزوار و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا، برپایی همایش شکوه اقتدار و مقاومت از دیگر برنامه‌های این هفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سبزوار با اشاره به افتتاح پروژه‌های بسیج در منطقه محروم روداب و کمک به سیل‌زدگان این مناطق برای بازسازی منازلشان توسط بسیج سازندگی، تصریح کرد: برگزاری همایش یاد یاران و اجتماع بسیجیان دهه اول انقلاب برای تجلیل از بسیجیان، برگزاری نشست روشنگری و جشن ۴۰ سالگی بسیج از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در سبزوار است.

وی بیان کرد: از دیگر برنامه‌های هفته بسیج می‌توان به کارگاه آموزشی والدین مؤثر و نوجوانان توانمند اشاره کرد و در کل ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج و نواحی مقاومت بسیج این شهرستان  اجرا خواهد شد.

منبع: ایکنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سبزوار برنامه های هفته بسیج شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۵۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • اساتید دانشگاه سرآمدان فرهنگی جامعه هستند
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • حمایت جبهه فرهنگی یزد از اجرای طرح نور
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان