Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین اخبار فوتبال ایران را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، مرتضی پورعلی‌گنجی بعد از حضوری کوتاه در لیگ بلژیک و باشگاه یوپن، نیم‌فصل لیگ 2019-2018 قطر تصمیم گرفت به این کشور برگردد و این بار پیراهن العربی را بپوشد. پورعلی‌گنجی که سابقه سال‌ها بازی برای السد را داشت، این بار به یک تیم دیگر از قطر رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با پیراهن العربی لیگ ستارگان را به پایان رساند و البته این فصل هم یکی از بازیکنان کلیدی تیمش محسوب می‌شود. طی روزهای اخیر رسانه‌های قطری در اخباری متفاوت از عدم رضایت العربی از عملکرد پورعلی‌گنجی نوشته‌اند. اخباری که به نظر درست نیست و باعث شده تا شایعه بازگشت این مدافع ملی‌پوش به لیگ ایران شنیده شود. در روزهای گذشته اخباری درباره حضور پورعلی‌گنجی در تراکتورسازی و پرسپولیس منتشر شده. افشین پیروانی تأکید کرده که پورعلی‌گنجی بازیکن خوبی است اما پرسپولیس چهار مدافع دارد و نیازی به بازیکن جدید در این پست نیست.
تراکتورسازی هم به دلیل وجود تنها دو مدافع مرکزی تخصصی در لیست خود به نام‌های ایمان سلیمی و محمدرضا خانزاده، نیاز مبرمی به جذب یک دفاع وسط آماده دارد و به همین دلیل از طریق برخی بازیکنان خود به دنبال جلب نظر پورعلی‌گنجی بود که تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است. مدیران باشگاه تراکتورسازی هم حضور پورعلی‌گنجی در تبریز را شایعه خوانده و مدعی شدند باشگاه هیچ مذاکره‌ای با این مدافع انجام نداده است. مرتضی پورعلی‌گنجی اما در گفت و گویی کوتاه می‌گوید: «با العربی نزدیک به دو سال و نیم دیگر قرارداد دارم و هدفم هم ادامه حضور در لیگ ستارگان قطر است. مذاکره‌ای با هیچ باشگاه ایرانی نداشته‌ام و می‌خواهم همین جا بمانم و با قدرت برای موفقیت العربی تلاش کنم. نمی‌دانم این شایعه‌ها از کجا می‌آید اما به العربی تعهد دارم و دوست دارم با این تیم، به عنوانی خوب در لیگ ستارگان قطر دست پیدا کنم. بعد از مصدومیتی که داشتم، خدا را شکر وضعیت بهتری دارم و به روزهای خوبم برمی‌گردم».

- محمدحسن انصاری‌فرد صبح امروز(چهارشنبه) با خبر خوش در تمرین پرسپولیس حاضر شد. او با حضور در تمرین سرخپوشان با بازیکنان جلسه کوتاهی را برگزار کرد و به آن‌ها قول پرداختی جدید از امروز و هفته آینده را داد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در صحبت‌هایش ضمن تشکر از صبر و معرفت بازیکنان پرسپولیس و درک شرایط باشگاه، به آن‌ها خبر داد که ده درصد از قراردادشان امروز پرداخت می‌شود و 8 درصد دیگر نیز طی هفته آینده به حساب‌شان واریز خواهد شد. سرمربی پرسپولیس نیز ضمن تشکر از تلاش‌های انصاری‌فرد گفت: بازیکنان من امسال بدون هیچ‌گونه منتی تلاش کرده‌اند و شایسته بهترین‌ها هستند. فشار تمرینات ما خیلی بالا بوده اما بازیکنان با وجود مشکلات مالی به بهترین نحو کارشان را انجام داده‌اند و من از آن‌ها تشکر می‌کنم.

- «مسعود سلطانی‌فر» امروز (چهارشنبه) در پایان جلسه  هیات دولت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نظر شورای تامین استان‌ها بر لغو چند مسابقه لیگ برتر فوتبال به خاطر مسائل امنیتی بود و ما هم نیز طبق نظر استانداران عمل کردیم. عضو کابینه دولت دوازدهم  در ادامه گفت وگو با خبرنگاران به کشاکش فدراسیون فوتبال با صدا و سیما در مساله حق پخش اشاره کرد و گفت: رسانه ملی باید به قانون برنامه ششم توسعه در اجرای پرداخت حق پخش تمکین کند. 2 سال است با این سازمان برای حل شدن این مشکل مذاکره می‌کنیم اما اراده جدی برای حل آن وجود ندارد. لذا برای حل این مشکل با رییس مجلس شورای اسلامی و معاون اول رییس جمهوری مکاتباتی داشتیم تا راهکار دیگری برای این کار پیدا شود. حق پخش عمده منابع درآمد یک باشگاه ورزشی در دنیا است اما صدا و سیما برای پرداخت آن برنامه‌ای ندارد.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به نتایج تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر گفت: شکست‌های تلخی برابر بحرین و عراق داشتیم که غرور ملی را خدشه‌دار کرد و این 2 نتیجه برای فوتبال و ورزش ایران ناگوار بود. بسیاری از کارشناسان باور دارند چینش‌های این مسابقه و عدم استفاده از ظرفیت‌های تیم باعث شد این بازی را از دست دهیم. هنوز هیچ چیزی تمام نشده و ما فرصت اول شدن در گروه داریم. وزارت ورزش و فدراسیون با این دیدگاه برنامه ریزی خواهند کرد تا در جایگاه نخست قرار بگیریم. وی در زمینه بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتبال گفت: با چند کشور برای دیدار تدارکاتی صحبت کردیم و به توافقاتی نیز رسیدیم اما به دلیل مشکلات آنها امکان برگزاری مسابقه نبود. یکی از این کشورها لیبریا بود. سلطانی‌فر با اشاره به مشکلات پرداخت دستمزد ویلموتس گفت: حقوق این مربی پرداخت شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد و سه ماه آینده نیز پرداخت شده است.

- پس از تساوی امید ایران برابر اندونزی، حالا دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال امید ایران و قطر در حالی قرار است 30 آبان در دوحه برگزار شود که بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال قطر این بازی ساعت 16:30 به وقت دوحه برگزار می‌شود. البته این دیدار به احتمال زیاد در ورزشگاه خانگی باشگاه السد  برگزار خواهد شد و آزمون سختی برای حمید استیلی و کادرفنی تیم امید محسوب خواهد شد، زیرا تیم ملی فوتبال امید چند ماه پیش هم در تورنمنت چهارجانبه دوحه در برابر تیم امید قطر به میدان رفته بود و در این بازی به پیروزی دست یافت و قهرمان این تورنمنت شد و حالا قطری‌ها به دنبال پیروزی در بازی فردا هستند. البته برای این بازی، مهدی مهدی خانی، هافبک تیم امید به دلیل درخواست باشگاه خود به کرواسی بازگشت و در دیدار با قطر غایب است. پیش از این شاگردان حمید استیلی 2 بازی با تیم امید اندونزی انجام دادند که در بازی اول به تساوی یک - یک رسیدند و در بازی دوم دو بر یک شکست خوردند. تیم ملی فوتبال امید ایران خود را آماده مسابقات مقدماتی المپیک 2020 ژاپن می‌کند که با تیم‌های کره جنوبی، چین و ازبکستان همگروه است.

- موضوع لژیونر شدن علیرضا بیرانوند، دروازه بان پرسپولیس همچنان ادامه دارد و به نظر این بازیکن با پیشنهاد جدیدی رو به رو شده است. به نقل از روزنامه پرتغالی A bola، باشگاه ویتوریا گیمارش به جذب علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم پرسپولیس علاقه مند است. در ابتدا و چیزی که توسط پرسپولیس عنوان شده، باشگاهی که خواهان جذب بیرانوند است باید پول بند فسخ قرارداد این بازیکن که بهترین دروازه بان کشورش شناخته می شود را پرداخت کند. پس از آن ویتوریا با 6 میلیون یورو که جای مذاکره دارد، باید سراغ این گلر برود. از جام جهانی 2018 روسیه تاکنون، بیرانوند با پیشنهاد های مختلفی از نقاط مختلف جهان رو به رو شده است. تیم هایی مثل بشیکتاش، فنرباحچه و المپیاکوس از اروپا و برخی تیم های آسیایی از جمله ویسل کوبه ژاپن به جذب این بازیکن علاقه مند بوده اند.

- جواد زرینچه در خصوص اینکه باشگاه استقلال تصمیم دارد با ارسال نامه به سازمان لیگ درخواست تعوسق بازی با نساجی را داشته باشد، عنوان کرد: هنوز نامه‌ای به سازمان لیگ نزده ایم. در این زمینه هم هیچکدام از مسئولان باشگاه اظهار نظر رسمی نکرده‌اند. وی افزود: این پیشنهاد باشگاه است که با آقای استراماچونی هماهنگ شود. چون ما بعد از بازی با نساجی باید به مصاف سپاهان برویم و با توجه به لغو دیدارها، سپاهانی‌ها بیشتر استراحت می‌کنند. سرپرست تیم استقلال تصریح کرد: قرار است در تمرین امروز با سرمربی صحبت کنم. اگر استراماچونی موافق بود، به سازمان لیگ نامه می‌زنیم و درخواست تعویق یا لغو بازی با نساجی را رسما اعلام می‌کنیم. در غیر این صورت در موعد مقرر به مصاف حریف خواهیم رفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: باشگاه پرتغالی بیرانوند استراماچونی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۵۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلیمانی: اخراج رفیعی درست بود؛ بنیادی‌فر قضاوت بی‌نقصی داشت

آفتاب‌‌نیوز :

حیدر سلیمانی به قضاوت موعود بنیادی‌فر در بازی تیم‌های پرسپولیس و نساجی که با برتری دو بر یک شاگردان اوسمار همراه شد، اشاره کرد و اظهار داشت: مهم‌ترین صحنه این دیدار به اخراج سروش رفیعی باز می‌گردد که این اخراج صحیح بود.

وی ادامه داد: در صحنه اول این بازیکن پرسپولیس با بی‌پروایی و به دلیل بی احتیاطی استوک خود را روی پای حریف گذاشت که کارت زرد درست بود، حتی اگر پا را کمی بالاتر می‌گذاشت داور می‌توانست او را به صورت مستقیم از زمین بازی اخراج کند. در صحنه دوم نیز رفیعی به خاطر جلوگیری از حمله موثر حریف مستحق کارت زرد بود و در مجموع اخراج او صحیح بود.

کارشناس داوری کشورمان در مورد صحنه‌ای که پرسپولیس به گل دوم و برتری خود دست یافت، گفت: در این صحنه بازیکنان نساجی اعتقاد داشتند قبل از این گل خطایی صورت گرفته که اینطور نبود و برخوردی که صورت گرفت در اثر یک جدال هوایی و طبیعی در جریان بازی بود.

سلیمانی در خصوص صحنه‌ای که توپ به دست مدافع نساجی خورد، تاکید کرد: عبدالکریم حسن در محوطه جریمه نساجی با سر توپ را زد که به دست مدافع نساجی برخورد کرد، اما به دلیل آنکه دست در امتداد بدن بود خطایی صورت نگرفته و بهترین تصمیم ادامه بازی بود که داور هم همین تصمیم را گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال | استقلال صدر را از پرسپولیس پس گرفت
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • سلیمانی: اخراج رفیعی درست بود؛ بنیادی‌فر قضاوت بی‌نقصی داشت
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی + فیلم
  • استقلال و پرسپولیس در ایستگاه بیست و ششم؛ نوبت جبران سرخابی‌ها رسید
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان