Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@22:13:04 GMT

تکذیب ناآرامی در سبزوار

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۷۸۴۶

تکذیب ناآرامی در سبزوار

آفتاب‌‌نیوز :

هادی موحدنیا ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج، با اشاره به برکات تشکیل نهاد مردمی بسیج برای ایران اسلامی، اظهار کرد: در ابتدای انقلاب اسلامی کسی فکر نمی‌کرد که این نهاد نوپا برکات زیادی در عرصه‌های مختلف به‌دنبال داشته باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار با بیان اینکه بسیج فرهنگ ناب ایثار و ازخودگذشتگی را گسترش داده است، افزود: خوشبختانه فرهنگ‌ بسیج از کشورهای منطقه فراتر رفته و منجر به شکست استکبار جهانی و استعمارگران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهم‌ترین دلیل مخالفت و‌ نگرانی دشمنان ما با بسیج، تکثیر این تفکر در سطح جهان است و با شکل‌گیری تفکر بسیجی توطئه‌های دشمنان با شکست مواجه شده و حتی برخی عوامل داخلی و خارجی از روحیه اسکتبارستیزی بسیج می‌هراسند.

موحدنیا بیان کرد: اوج برکت بسیج در دوران هشت جنگ تحمیلی دیده می‌شود و ما با افتخار به آن دوران می‌نگریم، بنابراین پیروزی در جنگ تحمیلی مقابل رژیم بعثی عراق حاصل تفکر بسیجی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار با اشاره به فعالیت‌های بسیج در عرصه سازندگی، جهادی و خدمات‌رسانی به مردم، تصریح کرد: خدمات ارزشمند بسیج در کنار همراهی دستگاه‌های اجرایی سبب برکات بسیاری برای پیشرفت نظام جمهوری اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه در کشور هرکجا که به داخل و نیروهای جوان از جمله بسیجیان چشم داشته‌ایم به پیشرفت رسیده‌ایم، اما هرجایی که به غرب چشم داشته‌ایم با شکست و‌ ناکامی مواجه شدیم، گفت: در بخش علمی و تکنولوژی به برکت نیروهای نخبه بسیجی، ایران اسلامی جزو بزرگ‌ترین کشورهای دنیا قرار گرفته و در بخش‌های مختلف کشور باید از ظرفیت‌های تفکر بسیجی استفاده شود.

موحد‌نیا با بیان اینکه 40 سالگی بسیج را از فردا جشن می‌گیریم، افزود: به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، ۴۰۰ عنوان برنامه از جمله تجدیدپیمان با آرمان‌های انقلاب و شهدا، برگزاری د‌ومین سالگرد شهید مدافع حرم مهدی موحدنیا، حضور سازمان‌یافته بسیجیان در خطبه‌های نماز جمعه، صبحگاه مشترک، دیدار با امام جمعه، رزمایش حلقه‌های صالحین، همایش شکوه اقتدار و مقاومت و‌‌ دیگر برنامه‌ها برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار بیان کرد: به‌مناسبت هفته بسیج پروژه‌های بسیج سازندگی به‌منظور کمک به سیل‌زدگان در روستای «ذوالفرخ» بخش روداب شهرستان سبزوار به‌بهره‌برداری می‌رسد.

وی در پاسخ به شایعه ناامنی به دلیل افزایش نرخ بنزین در شهر سبزوار، گفت: خوشبختانه مردم سبزوار با هوشیاری خود اجازه ندادند که اغتشاشگران و آشوبگران در این شهر شیطنت و‌ خشونت کنند و هیچگونه دستگیری نداشته‌ایم‌.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سبزوار اعتراض به گرانی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه پیام داد

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه روز بسیج سازندگی گفت: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی از شاخصه‌های برجسته‌ی «سازمان بسیج سازندگی» است.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام "بسیج سازندگی" از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی ،خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره ) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار ، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.

کد خبر 849620 منبع: تسنیم برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران بسیج سازندگی خبر ویژه سرلشگر حسین سلامی

دیگر خبرها

  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد