Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@05:02:50 GMT

سرعت حل مشکلات لندفیل سراوان رشت مورد رضایت است

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۸۷۶۷

ایسنا/گیلان رییس شورای شهر رشت گفت: سرعت انجام کار در لندفیل سراوان رشت مورد رضایت است.

اسماعیل حاجی پور در صد و چهاردهمین جلسه عادی شورای شهر رشت با بیان اینکه هرگونه خسارت به اموال عمومی ضربه به مردم است، افزود: نباید اجازه دهیم عده ای سودجو در شهر به اموال عمومی آسیب بزنند و خوشبختانه افراد متخلف در این زمینه شناسایی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی پور ادامه داد: امروز مردم رشت بار دیگر با حضور حماسی از امنیت و اقتدار کشور حمایت کردند و همچون همیشه کارنامه درخشانی را در دفاع از نظام از آن خود کردند.

وی تصریح کرد: انتظار می رود تدابیر لازم از سوی مسئولان اندیشیده شود تا با افزایش نرخ بنزین معیشت مردم تنگ نشود.

حاجی پور با بیان اینکه همه تلاش ما این است بهترین اتفاقات در کلانشهر رشت رقم بخورد، تصریح کرد: مکان دفن زباله سراوان یکی از مشکلات اساسی شهر رشت است که خوشبختانه اقدامات بسیار مطلوبی در این خصوص در حال انجام است.

وی ادامه داد: سرعت انجام کار در حل مشکل لندفیل بسیار خوب است و ادامه این روند ما را به نتیجه خوبی می رساند.

رئیس شورای شهر رشت از انتصاب احمدرضا حق بین جایگزین امیری مدیر امور مالی شهرداری رشت خبر داد و گفت: این انتصاب با رای اکثریت اعضای شورای شهر رشت در این جلسه صورت گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۸۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر مرکز فرآوری پیوند و نسوج پیوندی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت:با رضایت خانواده‌ها و تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، ۶ پیوند اعضا امسال انجام شده است.

دکتر شریعتی افزود: در چهار روز گذشته نیز با تلاش تیم پیوند اعضا و رضایت خانواده‌ها، چهار پیوند عضو در  خوزستان انجام شده است که یک اقدام بی سابقه بوده است.

وی ادامه داد: امروز نیز اعضای یک خانم ۵۰ ساله اهل باغملک با رضایت خانواده، کبد این مرحومه در بیمارستان گلستان به یک بیمار نیازمند پیوند اهدا شد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد
  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • مدیریت درست بارندگی در یزد
  • حاجی دلیگانی: جلسه فوق‌العاده ارزی باید در صحن برگزار شود نه جداگانه
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند