Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پایگاه نیوزوان در گزارشی به موضوع خشونت پلیس آمریکا در برخورد با شهروندان سیاهپوست پرداخته و اسامی شمار بسیاری از سیاهپوستانی که قربانی خشونت‌های کینه توزانه و نژادپرستانه پلیس آمریکا شدند را منتشر کرد. تاریخ انتشار: 22:00 - 29 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۹۵۳۸ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ تیراندازی پلیس آمریکا به سمت شهروندان سیاه پوست غیر مسلح و کشتار آنان همچنان یک سنت قدیمی در آمریکا به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  تیراندازی در آمریکا  هنوز در سال ۲۰۱۹ واقعیتی آشکار است که همچنان بسیاری از سیاهپوستانی که در این کشور زندگی می‌کنند را قربانی خشونت‌های بی پایان پلیس می‎کند.
به گزارش نیوز وان، اسامی سیاهپوستانی که در آمریکا زندگی می‌کنند همچنان در تیراندازی‌هایی که هر هفته در این کشور رخ می‌دهد به فهرست قربانیان اضافه می‌شود.
در حالی که رسانه‌های آمریکایی از انتشار خبرهای کشته شدن سیاهپوستان به دست پلیس ممانعت می‌کنند، پایگاه نیوزوان فهرستی از اسامی شهروند سیاهپوست را که به دست پلیس به قتل رسیدند، منتشر کرد.       دیون بیلی، جوانی ۱۹ ساله سیاه پوست در آگوست ۲۰۱۹ از پشت سر توسط پلیس هدف شلیک گلوله قرار گرفت و به قتل رسید. در نوامبر ۲۰۱۹ هیئت منصف دادگاه به اتفاق آرا تایید کردند که ۲ افسر پلیسی که به سمت این جوان شلیک کردند مورد تعقیب قرار نخواهند گرفت.

کریستوفر وایتفیلد، در اکتبر ۲۰۱۹ به دست پلیس آمریکا به بهانه سرقت هدف گلوله قرار گرفت و به قتل رسید.

آنتونی هیل، یک سرباز نیروی هوایی آمریکا در مارس ۲۰۱۵ در سن ۲۶ سالگی به دست افسر پلیس به قتل رسید. دادگاه آمریکا آن افسر پلیس را قاتل اعلام نکرد.   بیشتر بخوانید:  تبعیض نژادی به بیمارستان‎های آمریکا هم رسید توقف و بازرسی سیاه پوستان از سوی پلیس آمریکا
اریک لوگان، مردی ۵۴ سال بود که در ژوئن ۲۰۱۹ در ایندیانا به قتل رسید. گزارش‎ها نشان می‎دهند  افسر پلیس در زمانی که با این فرد رو به رو می‌شود دوربینی که بر روی لباسش بوده را خاموش کرده بود.
جماریون رابیسنون، در آگوست ۲۰۱۶ به دست پلیس آمریکا در جورجیا به قتل رسی؛. این جوان به بهانه سرپیچی از دستور پلیس،  ۷۶ گلوله به سمتش شلیک شد.
گرگوری هیل، در سال ۲۰۱۴ به دلیل شکایت یکی از همسایگان از صدای بلند موسیقی هدف شلیک گلوله پلیس قرار گرفت و به قتل رسید. خانواده مقتول گفته‎اند که هنگام شلیک گلوله فرزند آنها مسلح نبوده است.
رایان تویمان، جوانی ۲۴ ساله بود که در ژوئن ۲۰۱۹ پلیس لس آنجلس ۳۷ بار به سمت او شلیک کرد و او را به قتل رساند.
ویلی مک کوی، در فوریه ۲۰۱۹ در خودروی شخصی خود خوابیده بود که پلیس به خودرو او نزدیک می‌شود و ۲۵ بار به سمتش شلیک می‌کند.       بوتام جین، جوان ۲۶ ساله در سال ۲۰۱۸ توسط افسر پلیس آمریکا به قتل می‌رسد. این پلیس به اشتباه وارد ساختمانی می‌شود که این جوان در آن بوده و به سمتش شلیک می‌کند.
جاناتان فرل، بازیکن اسبق تیم فوتبال دانشگاه فلوریدا با شلیک ۱۰ تا ۱۲ گلوله پلیس به قتل رسید.
جاناتان هارت، جوان ۲۱ ساله‌ای که بی خانمان بود و در خیابان‌های لس آنجلس زندگی می‌کرد. پلیس آمریکا علت تیراندازی و کشتن این فرد را دزدی اعلام کرد، اما هیچ گونه شواهدی دال بر جرم او وجود نداشت.
تیراندازی به سمت شهروندان سیاه پوست غیر مسلح و به قتل رساندن آن‌ها به دست افسران مسلح آمریکایی همچنان معضلی جدی در این کشور به شمار می‌آید.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتار سیاه پوستان تیراندازی جمعی خشونت پلیس آمریکا لس آنجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۸۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سندرز به نتانیاهو: گفتن کشتار ۳۴۰۰۰ فلسطینی، یهودستیزی نیست

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون الجزیره، برنی سندرز، سناتور چپ‌گرای آمریکایی، با یادآوری به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بر لزوم اشتباه نگرفتن محکومیت کشتار غزه با یهودستیزی تأکید کرد.

سندرز خطاب به نتانیاهو گفت: گفتن اینکه کابینه شما ۳۴۰۰۰ نفر را در ۶ ماه کشته است نه یهودستیزی است و نه حمایت از جنبش حماس.

وی افزود: محکوم کردن تخریب دانشگاه‌ها و مدارس غزه توسط کابینه نتانیاهو و محروم کردن ۶۲۵۰۰۰ نفر از آنها از تحصیل، یهودستیزی نیست.

وی گفت: اینکه می‌گوییم زیرساخت‌های غزه، سیستم بهداشتی آن و ۲۲۱ هزار خانه را ویران کردید، یهودی ستیزی نیست.

سندرز دو روز پیش گفت آنچه اسرائیل در غزه انجام می‌دهد دیگر جنگ علیه حماس نیست، بلکه بیشتر برای از بین بردن بافت زندگی فلسطینی‌ها است.

سندرز در سخنرانی خود در کنگره برای تصویب کمک‌های خارجی از جمله کمک نظامی به اسرائیل توضیح داد که آنچه در غزه اتفاق می‌افتد تصادف یا اشتباه جنگی نیست، بلکه یک سیاست حساب شده است که بیش از ۶ ماه است که به طور سیستماتیک اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: نمی‌توان به این حقایق نگاه کرد و به این نتیجه نرسید که سیاست کابینه اسرائیل با هدف تبدیل غزه به منطقه‌ای غیرقابل سکونت بوده است و این همان چیزی است که در واقعیت رخ می‌دهد.

این سناتور آمریکایی همچنین از همدستی آمریکا در جنگ غزه انتقاد کرد و گفت که جنگ غزه جنگ اسرائیل و آمریکا محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: بیشتر بمب‌ها و تجهیزات نظامی مورد استفاده اسرائیل در غزه توسط کشور ما با پول مالیات دهندگان آمریکایی تهیه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا میلیارد‌ها دلار به کابینه نتانیاهو می‌دهد که مرز‌های غزه را می‌بندد و مانع از رسیدن مواد غذایی و پزشکی به محرومان می‌شود.

دیگر خبرها

  • استفاده از گاز اشک‌آور و گلوله پلاستیکی علیه دانشجویان معترض در دانشگاه آموری
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • سندرز به نتانیاهو: گفتن کشتار ۳۴۰۰۰ فلسطینی، یهودستیزی نیست
  • حدود ۱۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در کالیفرنیا بازداشت شدند
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • توپ گوستاو؛ بزرگ ترین قطعه توپخانه تاریخ به وزن ۱,۴۹۰ تن با گلوله های ۷.۵ تنی (+عکس)
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس