Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در بسته اخبار ورزشی امروز پنجشنبه سی ام آبان ماه، شاهد خبر‌هایی از دختران استان راهی رقابت‌های ترامپلین قهرمانی کشور شدند،پنجمی سنگنورد قزوینی در رقابت‌های آسیایی،تیم والیبال شهرداری فردا به میدان می‌رود و نمایندگان استان در هفته دوازدهم لیگ سوم فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان می‌روند هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دختران استان راهی رقابت‌های ترامپلین قهرمانی کشور شدند

تیم ترامپلین دختران استان با ۱۲ ورزشکار در سه رده سنی ۸۸- ۸۹، ۸۶-۸۷ و ۸۴-۸۵ با هدایت نفسیه تاری و فاطمه محیط آبادی راهی رقابت‌های قهرمانی کشور در هرمزگان می‌شوند.

این رقابت‌ها از ۵ آذر آغاز می‌شود

پنجمی سنگنورد قزوینی در رقابت‌های آسیایی

علیرضا پیله‌فروشان سنگنورد قزوینی تیم ملی سنگ‌نوردی نوجوانان و جوانان ماده کامباین در پایان مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی آسیا به مقام پنجم دست یافت.

مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی آسیا در کشور چین برگزار شد.

تیم والیبال شهرداری فردا به میدان می‌رود

تیم والیبال شهرداری قزوین که خود را برای شرکت در رقابت‌های دسته اول باشگاه‌های کشور مهیا می‌کند، فردا در بازی دوستانه برابر کیمیا گستر تهران صف آرایی می‌کند.

لیگ یک والیبال کشور از ۵ آذر آغاز می‌شود.

نمایندگان استان در هفته دوازدهم لیگ سوم فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان می‌روند

در ادامه رقابت‌های هفته دوازدهم تیم طلایه داران بویین زهرا در بازی خارج از خانه ۵ آذر در تهران عقاب تهران قرار می‌گیرد.

غفاری تاکستان هم در بازی خانگی ۶ آذر برابر شهرداری دریای حربده محمود آباد به میدان می‌رود.

انتهای پیام/چ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۱۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ برتر فوتبال به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و تیم‌های بالای جدولی و پایین جدولی رقابت شدید با یکدیگری برای کسب عنوان قهرمانی و بقا در لیگ برتر دارند. استقلال تهران و پرسپولیس به ترتیب با ۵۳ و ۵۲ امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند و پس از این دو تیم، سپاهان و تراکتور به ترتیب با ۴۵ و ۴۰ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفته‌اند.

رقابت‌های باشگاهی در آسیا از فصل آینده با فرمتی جدید آغاز به کار می‌کند و دیگر لیگ قهرمانان آسیا نخواهیم داشت و به جای آن دو تورنمنت لیگ نخبگان آسیا و لیگ قهرمانان آسیا ۲ برگزار می‌شود.

با توجه به عملکرد نمایندگان ایران در آخرین فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، سهمیه کشورمان در لیگ نخبگان، یک صعود مستقیم و یک صعود به پلی‌آف خواهد بود و در لیگ قهرمانان آسیا ۲ نیز یک صعود مستقیم داریم. بنابراین ایران در مجموع برای فصل آینده رقابت‌های آسیایی ۲+۱ سهمیه خواهد داشت و این بدان معناست که قهرمان لیگ برتر و جام حذفی به همراه تیم دوم لیگ می‌توانند در رقابت‌های آسیایی سال آینده شرکت کنند و تیم سوم لیگ جایی در آسیا نخواهد داشت.

سپاهان در فاصله ۶ هفته تا پایان مسابقات با پرسپولیس که در رده دوم قرار دارد، اختلاف ۷ امتیازی دارد و تراکتور نیز ۱۲ امتیاز از سرخ‌پوشان پایتخت کمتر دارد؛ سپاهان به مراتب کار راحت تری نسبت به تراکتور برای رسیدن به جایگاه دوم جدول دارد و از آنجا که یک بازی رو در رو نیز با سرخ‌ها دارد، پیروزی در این بازی می‌تواند شاگردان «ژوزه مورایس» را به کسب سهمیه آسیایی نزدیک کند.

کد خبر 6090510

دیگر خبرها

  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی