Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-08@03:08:39 GMT

واتس‌اپ قطع می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۱۷۶۶

ساعت24-واتس‌اپ به کاربران گوشی‌های ویندوزفون هشدار داده که این اپلیکیشن تنها تا ۳۱ دسامبر سال جاری میلادی کار می‌کند.

واتس‌اپ به عنوان بزرگترین و محبوب ترین اپلیکیشن پیام رسان در جهان بعد از بارها انتشار بیانیه، به کاربران گوشی های مبتنی بر سیستم عامل ویندوزفون هشدار داده است که تنها تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی قادر خواهند بود از این پیام رسان استفاده کنند و بعد از آن قطع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت زیرمجموعه فیس‌بوک پیشتر نیز اعلام کرده بود که پشتیبانی از نسخه‌های قدیمی سیستم عامل‌های موبایلی همچون اندروید ۲.۳.۷ و همچنین ios ۷ و نسخه‌های قبل از آن را نیز متوقف خواهد کرد.

بر اساس گزارش وب سایت Neowin، کاربران گوشی‌های هوشمند مبتنی بر ویندوزفون بدین ترتیب مجبور خواهند بود به سمت و سوی خریداری و استفاده از گوشی های اندرویدی و iOS روی بیاورند.

علت قطع پشتیبانی واتس‌آپ از ویندوز فون به این دلیل بود که مایکروسافت به عنوان توسعه‌دهنده سیستم عامل موبایلی ویندوز فون سال گذشته اعلام کرد که این نسخه در رسیدن به اهداف مالی و تجاری خود به شکست خورده است و به همین دلیل پشتیبانی از این از آن را به طور کامل کنار گذاشت‌.

عدم پشتیبانی واتس‌اپ از نسخه‌های قدیمی سیستم‌عامل موبایلی بدان معناست که نسخه‌های به روز رسانی شده جدید برای موبایل‌هایی با این سیستم عامل‌های قدیمی دیگر در دسترس قرار نخواهد گرفت و کاربران آنها نیز قادر نخواهند بود از قابلیت‌های جدید این نسخه‌ها بهره مند شوند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۱۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا لاماری ایما هیبرید (HEV) ارزش خرید دارد؟

لاماری ایما هیبرید (HEV) نه‌تنها در سیستم انتقال نیرو جدید کار شده، بلکه در ویژگی‌های رفاهی و ایمنی نیز با نسخه قدیمی تفاوت‌هایی دارد و با بهبودهای بسیاری همراه شده است. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لاماری ایما هیبرید (HEV) جدیدترین محصول سواری آرین پارس موتور شناخته می‌شود که قرار است در فاز اول به صورت وارداتی در بازار ایران عرضه شود. با توجه به اضافه شدن نام این خودرو به سامانه خودروهای وارداتی، می‌توان گفت که دومین محصول لاماری در آستانه ورود به بازار است. اما احتمالاً سوال بسیاری از متقاضیان، قیمت فروش لاماری ایما هیبرید و بازه قیمتی آن در بازار باشد.

براساس اطلاعات واصله، ایمای هیبرید احتمالاً فاصله قیمتی 40 درصدی با نسخه  لاماری ایما در بازار داشته باشد. هم‌اکنون لاماری ایما معمولی در بازار با نرخ  حدودا دو میلیارد و 100 میلیون تومان به فروش می‌رسد که با احتساب 40 درصد، در کانال پایین‌تر از سه میلیارد تومان ( حدود دو میلیارد و 900 میلیون تومان) قرار خواهد گرفت.

آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات

 

لاماری ایما هیبرید (HEV) نه‌تنها در سیستم انتقال نیرو جدید کار شده، بلکه در ویژگی‌های رفاهی و ایمنی نیز با نسخه قدیمی تفاوت‌هایی دارد و با بهبودهای بسیاری همراه شده است. همچنین لازم به تاکید است که با تولید نسخه HEV (هیبرید) لاماری ایما، این مدل جانشین تریم رده بالاتر به حساب می‌آید که زمانی قرار بود تحت عنوان ایما X و در نسخه بنزینی به تولید برسد.

نسخه هیبرید لاماری ایما از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو 4 سیلندر مجهز به سیستم پرخوران و سیستم پاشش سوخت مستقیم، همانند نسخه بنزینی ایما بهره می‌گیرد، اما در این مدل با دو موتور الکتریکی با کد شناسایی DHT-300 (یکی به‌عنوان ژنراتور و دیگری به‌عنوان موتور رانشی) به‌مجموع توان 130 کیلووات (174 اسب بخار) و مجموع گشتاور 300 نیوتن.متر همراه شده است و نیروی الکتریسیته آن با یک پک باتری 2 کیلووات.ساعت تامین می‌شود.

در حال حاضر تنها رقیب مستقیم محصول هیبریدی آرین پارس موتور، خودروی تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید محسوب می‌شود؛ چرا که هر دو محصول، چینی و در یک بازه قیمتی نزدیک به یک‌دیگر قرار می‌گیرند.

طبق محدوده قیمتی حدودی که برای لاماری ایما HEV مشخص شده، این خودرو قیمت پایین‌تری نسبت به رقیب خود، یعنی تیگو 8 پلاگین هیبرید دارد. از سوی دیگر به دلیل اینکه لاماری در نسخه پلاگین هیبرید عرضه نمی‌شود، نیازی به شارژ باتری‌های آن نیست.

همچنین در بخش مشخصات فنی نیز حداکثر قدرت و گشتاور لاماری ایما هیبریدی نسبت به تیگو 8 پرو PHEV اندکی بیشتر است. به عبارتی ایمای هیبرید در مجموع می‌تواند حداکثر 342 اسب‌بخار و 580 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند، اما رقیب این خودرو قادر به تولید 326 اسب‌بخار و 510 نیوتن‌‎متر است.

هرچند مصرف سوخت ترکیبی خودروی جدید آرین پارس موتور به صورت رسمی اعلام نشده، اما با توجه به حجم موتور یکسان آن با رقیب خود و همچنین وزن پایین‌تر، احتمالاً مصرف سوخت لاماری ایمای هیبرید حتی از تیگو 8 PHEV نیز کمتر باشد.

 

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • نوستالژی نوکیا تکرار می‌شود!
  • معرفی 10 اپلیکیشن محبوب ایرانی که باید روی گوشی‌ آیفون نصب کنید
  • چرا لاماری ایما هیبرید (HEV) ارزش خرید دارد؟
  • ناسا هر ساعت تمام آلاینده‌های هوا را اندازه‌گیری می‌کند
  • قابلیت‌های جدید استوری اینستاگرام کاربران را شگفت‌زده کرد
  • هوش مصنوعی در دستان iOS 18!
  • قیمت گوشی امروز 16 اردیبهشت 1403
  • شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco F۵
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • اندروید یا iOS ؟ کدام سیستم عامل امن‌ترین قلمرو را دارد؟