Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@00:12:35 GMT

راهپیمایی مردم هرمزگان در محکومیت حرکت اغتشاگران

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۲۵۰۲

راهپیمایی مردم هرمزگان در محکومیت حرکت اغتشاگران

در این راهپیمایی که از ساعت ۱۰ صبح از میدان انقلاب (روبروی هتل هرمز) تا سه راه گمرک بندرعباس برگزارشد، مردم هرمزگان با شعارهای کوبنده «مرگ برآمریکا»، «مرگ براسرائیل»، «مرگ بر فتنه گر»، «مفسد اقتصادی اعدام باید گردد» و «راه نفوذ دشمن مسدود باید گردد» حرکت فتنه گران وایادی دشمنان را درتخریب اموال بیت‌المال و ایجاد آشوب درکشور محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راهپیمایان همچنین با سردادن شعارهای «مرگ برانگلیس»، «مرگ برآل سعودخائن»، «مرگ برمنافق»، »مرگ براخلال گر»، «مرگ برآشوب گر»، «مرگ بر آمریکای مردم فریب»، «انتقاد واعتراض حقوق ملت ماست»، «آمریکا و اسرائیل خطوط قرمزماست»، «فتنه گر منافق نابود باید گردد»، «ای مزدور فتنه گر ننگت باد ننگت باد»، «آشوب‌گرغارت‌گر اعدام باید گردد»، «مزدور آمریکایی ما آمدیم کجایی» و«امت ما بیدار است از اغتشاش بیزار است» خواستار اعدام مفسدان اقتصادی واخلالگران را از قوه قضائیه شدند.

«راه نجات امت حمایت از ولایت»، «تجلی بصیرت اطاعت از ولایت»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «ماهمه باهم هستیم پشت ولایت هستیم»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»، «رهبرا رهبرا از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن»، «رهبر اگر فرمان دهد جان را نثارش می‌‎کنیم»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند مگر امت بمیرد رهبر تنها بماند»، «حزب فقط حزب علی رهبر فقط سید علی»،«ما ذوالفقار حیدریم فدائیان رهبریم» و«هیهات من الذله» از دیگر شعارهای مردم هرمزگان درحمایت از رهبر فرزانه انقلاب بود.

نماینده ولی فقیه درهرمزگان وامام جمعه بندرعباس ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم دراین راهپیمایی گفت: امروز مردم این استان برگ زرین دیگری را در حمایت از رهبر معظم انقلاب و امنیت واقتدار کشور به نمایش گذاشتند واجازه ندادند فتنه گران وایادی دشمنان نظم وامنیت استان را برهم زنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده افزود: ملت ایران اجازه نخواهندداد نظام استکباری در ایران موج سواری کند و هرگز دشمنان نمی‌توانند با مسائل جزیی و پیش پاافتاده راه بزرگی که مردم در چهل ساله دوم انقلاب درپیش گرفته اند، را سد کنند و بر اهداف شومشان دست یابند.

وی بیان داشت: ملت ایران احیای بزرگ تمدن اسلامی را درپیش گرفته است و دراین راه نیاز به صبر واستقامت و دور اندیشی دارد.

امام جمعه بندرعباس یادآورشد: طبق سخنان حضرت علی(ع) هیچ کس جز گروه اهل بصیرت و صبر نمی‌تواند پرچم افتخار را بر دوش کشد وامروز سلاح برنده ملت ایران و مردم هرمزگان نیز همین بصیرت و صبر است.

عبادی زاده ادامه داد: در دنیایی که پر از مشکلات و سختی‌هایی که از سوی سطله‌گران بر ملت‌ها تحمیل می‌شود، کشور ما ایرن از امنیت برخوردار است و این امنیت ساده به دست نیاوردیم وباید از آن حفاظت وحراست کنیم.

وی گفت: امروز مردم ما قدر امنیت خود را می‌دانند و کسانی که از سوی جیره خواران برای آزار و اذیت ملت ایران اجیر شده بودند، جوابشان را گرفتند.

نماینده ولی فقیه درهرمزگان یادآورشد: ملت ایران در مساله اخیر در مقابل توطئه‌های نظامی، سیاسی وامنیتی دشمن با بصیریت و صبر و بردباری تودهنی محکمی به آن‌ها زدند و خواهند زد.

وی گفت: دشمنان نظام و قرآن بدانند ماموریتی که مردم برای خود انتخاب کردند، احیای امت اسلامی و رساندن پرچم شهیدان به دستان امام زمان(عج) است.

امام جمعه بندرعباس در ادامه سخنان خود یادآورشد: روی سخنم با کارگزاران نظام و دولتمردان اینست که مردم وظیفه خود را انجام داده اند وتوطئه دشمن را در نطفه خاموش کردند واکنون نیاز است که مسوولان با تدبیر و دوراندیشی ساماندهی مساله پیش آمده در بنزین را برطرف کنند و قدرشناس مردم باشند.

وی در پایان با قدردانی از مردم، مسوولان، شورای تامین ونیروهای مسلح در مساله اخیر بنزین گفت: امروز در نظام اسلامی زمان، زمان خدمت است و انقلاب باید تقویت شود وحرکت رو به جلویی داشته باشد.

استاندار هرمزگان نیز در این مراسم از هوشیاری وهوشمندی مردم فهیم و بصیر استان نسبت به مساله بنزین که اجازه ندادند آشوبگران وارد صحنه شوند، به عنوان خادم ملت از آن‌ها قدردانی کرد.

فریدون همتی گفت: مسوولان ودولتمردان به عنوان خادمان مردم با تمام تلاش وتوان خود برای خدمت به شما از پای نخواهند ایستاد.

وی اظهارامیدواری کرد با حمایت رهبرمعظم انقلاب بتوانیم اهداف مردم به خوبی را دنبال کنیم.

این راهپیمایی با قرائت قطعنامه‌ای علیه حرکت اخیر اغتشاگران وفتنه گران پایان یافت.  

برچسب‌ها مقام معظم رهبری هرمزگان بندرعباس راهپیمایی پروندهٔ خبری حضور مردم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مقام معظم رهبری هرمزگان بندرعباس راهپیمایی مقام معظم رهبری هرمزگان بندرعباس راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۲۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از معلمان روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

این برنامه ازجمله دیدار‌های سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم به‌طور پیوسته برگزار شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • زمان دیدار معلمان با رهبر انقلاب مشخص شد
  • جمعی از معلمان روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • توصیه‌ای که رهبر انقلاب برای پژوهشگاه رویان داشته‌اند
  • دانشگاه مشهد صحنه محکومیت خشونت آمریکا علیه حامیان فلسطین
  • ببینید | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنیدند
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • از هند تا ایران؛ استقبال شاعران از غزل رهبر انقلاب