Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@22:15:03 GMT

علاقه اوبامیانگ برای پیوستن به بارسلونا

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۳۸۲۰

علاقه اوبامیانگ برای پیوستن به بارسلونا

مهاجم گابنی تیم فوتبال آرسنال بدش نمی‌آید به جمع آبی‌واناری‌ها ملحق شود و فوتبالش را در فوتبال باشگاهی اسپانیا دنبال کند.

به گزارش مشرق، نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا گزارش داد پی‌یر امریک اوبامیانگ که متوجه علاقه‌مندی باشگاه بارسلونا به جذب او شده است و خودش نیر تمایل دارد به جمع آبی‌واناری‌ها ملحق شود، حاضر به مذاکره با مسئولان باشگاه آرسنال برای تمدید قراردادش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

کاپیتان جدید آرسنال

این مهاجم گابنی که در ماه ژانویه 2018 از بوروسیا دورتموند به توپچی‌های لندن ملحق شد، قراردادش تا سال 2021 با این باشگاه انگلیسی اعتبار دارد، اما با توجه به اینکه بارسلونا وضعیت او را زیرنظر دارد و ممکن است شرایط برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش در اسپانیا فراهم شود، حاضر به مذاکره با آرسنال برای تمدید قرارداد نشده است.

مدیران باشگاه بارسلونا، اوبامیانگ 30 ساله را گزینه ایده‌آلی برای تقویت خط حمله این تیم می‌بینند، این در حالی است که لوئیس سوارس 32 ساله کم‌کم به پایان دوران حرفه‌ای‌اش نزدیک می‌شود و ممکن است سال آینده نوکمپ را ترک کند.

مهاجم پیشین تیم‌های سن‌اتین و دورتموند که ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات 70 میلیون یورو تحمین زده شده است، تاکنون در 78 بازی از رقابت‌های مختلف با پیراهن آرسنال 50 گل‌زده به نامش به ثبت رسیده است.

او این فصل هم شروع خوبی داشته و در 14 بازی از رقابت‌های مختلف 9 گل به ثمر رسانده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین فوتبال اوبامیانگ بارسلونا لالیگا آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۳۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود

مهاجم تیم آلومینیوم اراک مدعی شد این تیم با شکست پرسپولیس می‌تواند حتی قهرمان جام حذفی شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی لیموچی پس از پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: با اینکه دو بار عقب افتادیم هواداران حمایت کردند و اگر کامبک زدیم مدیون هواداران هستیم. خوشحالم که مردم خوشحال به خانه‌های‌شان برگشتند. اگر من گلی زدم به خاطر زحمت بچه‌ها بوده است.

نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به قهرمانی در جام حذفی فکر می‌کنند، گفت: تیمی که می‌تواند پرسپولیس را ببرد برای قهرمانی می‌رود. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و این بازی را کنار می‌گذاریم و از فردا به بازی لیگ فکر می‌کنیم.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره دعوت به تیم ملی و عملکرد خوبش توضیح داد: تمرکز من روی تیمم است. ما از این باشگاه به تیم ملی دعوت شدیم و ممنوندار آنها هستیم. ان‌شاءالله این روند من هم ادامه داشته باشد.

لیموچی درباره اینکه چند فصل دیگر با آلومینیوم قرارداد دارد، تصریح کرد: من این فصل و فصل بعد قرارداد دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • روسیه : از پیوستن بولیوی به «بریکس» حمایت می‌کنیم
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ
  • ادعای رلوو: منچستریونایتد علاقه‌مند به استخدام ژاوی بود!
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا