Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، آخرین تمرین تیم پرسپولیس قبل از بازی مقابل نفت مسجدسلیمان امروز برگزار شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانید:

*‌ تمرین امروز از روزهای قبل دیرتر برگزار شد و این تمرین از ساعت 12:15 با سوت کالدرون آغاز شد.

* برخلاف روزهای قبل بازیکنان امروز به سالن بدنسازی نرفته و وزنه نزدند.

* تمرین امروز با انجام بازی آقاوسط برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* پاس‌کاری کوتاه و بلند بخش دیگر تمرین امروز بازیکنان پرسپولیس بود.

* در تمرین امروز بشار رسن و امیر روستایی غایب بودند.

* تمرین امروز در حالی برگزار شد که هیچ بازیکنی مصدوم نبود.

* مرور کارهای تاکتیکی از دیگر قسمت تمرین امروز بازیکنان پرسپولیس بود.

* بعد از تمرین امروز، بازیکنان در محل تمرین ناهار را صرف کردند و سپس برای برپایی اردوی پیش از بازی مقابل نفت مسجدسلیمان به هتل اوین رفتند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۴۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی از ساعت 18:15 امشب در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود و بازی سختی را مقابل شاگردان سید مجتبی حسینی خواهد داشت که یک چالش بزرگ برای شاگردان اوسمار در این سفر وجود دارد.

بازیکنان پرسپولیس قرار بود با پرواز اختصاصی و مشابه با اتفاقی که برای استقلال رقم خورد، از تهران راهی اراک شوند و آماده دیدار برابر آلومینیوم شوند، اما پرواز آنها لغو شد تا دوباره با دو دستگاه اتوبوس به این شهر سفر کنند و حدود 4 ساعت در راه باشند.

سفر 4 ساعته بازیکنان پرسپولیس با اتوبوس که پس از تمرین دیروز برای آنها در نظر گرفته شد و کاری کرد حدود ساعت 8 شب به اراک برسند و در هتل محل اقامت خود استقرار پیدا کنند، می‌تواند جدی‌ترین چالش برای سرخ پوشان در دیدار مقابل آلومینیوم باشد، چراکه خستگی راه ممکن است روی عملکردشان تاثیر بگذارد.

بازیکنان پرسپولیس در آخرین سفر خود به اراک برای نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر که مقابل آلومینیوم شکست خوردند هم با اتوبوس به اراک رفته بودند که دوباره این اتفاق برای آنها رخ داد.

دیگر خبرها

  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان