Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@17:22:10 GMT

حمید استیلی: برابر قطر غافلگیر شدیم

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۴۹۵۰

حمید استیلی: برابر قطر غافلگیر شدیم

حمید استیلی پس از شکست دو بر یک شامگاه پنجشنبه تیم امید در دیدار تدارکاتی برابر امید‌های قطر با بیان این موضوع اظهار داشت: ما ٣ مسابقه تدارکاتی بسیار مفید برگزار کردیم که از هر نظر به ما کمک کرد.

وی ادامه داد: در دقایق ابتدایی بازی امروز غافلگیر شدیم و بچه‌ها با تمرکز کافی در جریان مسابقه قرار نگرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل با دو گل از حریف عقب افتادیم، اما در ادامه بازی خیلی زود یکی از گل هایخورده را جبران کردیم و بار‌ها صاحب موقعیت شدیم. تا دقایق پایانی نسبت به حریف برتری کامل داشتیم و بازی را دراختیار گرفتیم.

سرمربی تیم امید اضافه کرد: همانطور که سانچز سرمربی تیم قطر هم در مصاحبه بعد از بازی اعلام کرد تیم ما سازماندهی مناسبی داشت، به خوبی توپ را از حریف می‌گرفتیم و با دوندگی مناسب در زمین آن‌ها مالکیت را در اختیار داشتیم. البته در صحنه دقایق پایانی قائدی از دروازه بان هم عبور کرد و مقابل دروازه خالی قرار داشت، اما داور علیرغم اخراج سنگربان حریف معتقد به پنالتی نبود و خطا را بیرون از محوطه جریمه اعلام کرد.

استیلی ادامه داد: به طور کلی داور قطری طبیعتا با تیم میزبان مهربان‌تر بود. به هر صورت علیرغم اشتباهات چند دقیقه اول از عملکرد بچه‌ها در برابر تیم قدرتمند قطر راضی بودم. حریف ما تیم بسیار خوبی بود که حتما یکی از قدرت‌های مسابقات انتخابی محسوب می‌شود و چندین بازیکنخارجی در اختیار دارد که با ملیت قطری بازی می‌کنند و از این نظر یک تیم بین المللی است.

وی ادامه داد: به هر صورت بازی تدارکاتیفرصت مرور برنامه‌ها و آزمایش برنامه‌های تاکتیکی است. ما در ٣ بازی با سه آرایش و سیستم متفاوت بازی کردیم تااستراتژی درست و مناسب را انتخاب کنیم.

استیلی در پایان گفت:ما در این اردو به خواسته‌های خودمان رسیدیم و نقاط ضعف و قوت را به خوبی شناسایی کردیم. بازیکنان را در پست‌های مختلف مورد آزمایش قرار دادیم. حتی امشب به دلیل غیبت و مصدومیت بعضی از نفرات از امیرروستایی و حتی حسین زاده برای اولین بار در پست دفاع راست استفاده کردیم که عملکرد بسیار خوبی داشتند. مسئله بعدی برای ما بالا بردن توان جسمی بازیکنان است که باید در فرصت کوتاه باقیمانده روی این موضوع کار کنیم و باآمادگی کامل وارد مسابقات شویم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حمید استیلی تیم فوتبال امید ایران تیم فوتبال قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۴۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری حریف بعدی پرسپولیس برابر تیم ملی جوانان

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران با ترکیبی از بازیکنانی که روز دوشنبه برابر ملوان به میدان نرفته بودند، برابر ملی پوشان جوان فوتبال ایران با نتیجه‌ای پرگل به پیروزی رسیدند.

بنفش‌ها روز سه‌شنبه در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی تهران برابر تیم ملی جوانان و در دیداری تدارکاتی صف‌آرایی کردند که نتیجه مصاف با برتری چهار بر یک مسعود شجاعی و شاگردانش به پایان رسید.

هواداری‌ها روز چهارشنبه را با نظر کادر فنی استراحت خواهند کرد و از روز پنجشنبه نیز تمریناتشان را برای جدال خانگی با پرسپولیس آغاز خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • برتری حریف بعدی پرسپولیس برابر تیم ملی جوانان
  • ستاره عراقی در لیست حریف سپاهان
  • نویدکیا: باید ببینیم در کجاها چه مشکلاتی داریم
  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • عبور از دیوار چین: ستاره چینی برابر نوشاد زانو زد
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان برابر نوشاد عالمیان زانو زد
  • استیلی: اوسمار خوب است، ولی صبر کنید!
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • چهره‌هایی که برای بدرقه گزارشگر سرشناس ورزشی آمدند | از حمید استیلی تا مهدی تاج و...|‌ تصاویر
  • تنیس روی میز انفرادی گرند اسمش | ماجراجویی ادامه دار نوشاد عالمیان در عربستان