Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، امیر سرتیپ پوردستان فرمانده مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم گفت: برای مقابله با تمام تهدید‌های دشمنان باید متحد و یکپارچه به میدان آمد.
او افزود: طبق فرمایش امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب، راهبرد اساسی و تاثیرگذار برای مقابله با هر گونه تهدید دشمنان، دفاع همه جانبه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرتیپ پوردستان بابیان اینکه دشمن امروز جنگ فرسایشی را از دستور کار خود خارج کرده است، تصریح کرد: راهبرد امروز دشمن برای ضربه زدن به نظام و انقلاب برپایی عملیات سریع و قاطع با استفاده از همه ابزار و امکانات در دسترس است.
فرمانده مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: رسیدن سریع به هدف با فعال کردن جنگ در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، سایبری و اقتصادی، از مهمترین برنامه‌های دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی است.
امیر سرتیپ پوردستان، بااشاره به تحریم‌های همه جانبه دشمن گفت: اجرای الگوی اقتصادمقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب بهترین و بزرگترین راهکار مقابله با دشمن و بی نتیجه ماندن توطئه‌های آن است.

انتهای پیام/آ

یادواره شهیدان کشور در رشت برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنگ فرسایشی ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۶۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، یادواره هشت شهید دانشجومعلم فرهنگیان لرستان امروز دهم اردیبهشت با حضور جمعی از دانشجویان، مسئولان و خانواده‌های معزز شهدا در پردیس علامه طباطبایی این دانشگاه برگزارشد.

سردار محمد علیپور، جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابالفضل (ع) لرستان در این مراسم برگزاری یادواره شهدای دانشجومعلم را گامی مهم برای الگوسازی شهیدان در جوامع دانشگاهی دانست که در تربیت و رشد افکار جوانان و ارزش‌های دینی تأثیر بسزایی دارد.

در ادامه این مراسم از خانواده‌های گرانقدر چند شهید دانشجومعلم پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان تجلیل شد.

لرستان ۳۹ شهید دانشجو تقدیم انقلاب کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • رادان : اقدام ما در مقابله با بی حجابی کاملاً قانونی است
  • اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • رادان: اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟