Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سعید شفیعی گفت: کلیپی که در فضای مجازی تحت عنوان "پرتاب ترقه به درب اماکن نظامی در بندرعباس" منتشر شده، صحت ندارد و این کلیپ مربوط به سال‌های قبل می‌باشد.

به گزارش ایسنا، وی با تأکید بر اینکه با حمایت مردم شهید پرور و ولایی استان هرمزگان و توان بالای مجموعه انتظامی استان شاهد هیچ گونه هنجارشکنی، تجمع و خرابکاری از ابتدای سهمیه بندی بنزین تا کنون نبوده ایم، افزود: اخبار و تصاویر ساختگی منتشره در برخی از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی بالاخص شبکه‌های معاند به هیچ عنوان صحت ندارد و هیچگونه تجمع غیرقانونی و نا آرامی در شهرستان بندرعباس و استان هرمزگان گزارش نشده و هیچ گونه مشکل امنیتی نداشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: برخی از افراد قانون گریز با فعالیت در فضای مجازی و انتشار شایعات واهی و غیرواقعی موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم می‌آورند و آرامش روانی جامعه را مورد هدف قرار داده اند که به عموم شهروندان و هموطنان گرامی توصیه می‌شود به این گونه موضوعات بی اساس به هیچ عنوان توجه نداشته باشند و آخرین اخبار و اطلاعات موثق را از منابع خبری رسمی پیگیری نمایند.

سرهنگ شفیعی با تأکید بر اینکه پیگیری جهت دستگیری عاملان انتشار این خبر جعلی به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار دارد، تصریح کرد: استان هرمزگان جزو امن‌ترین استان‌های کشور است وهیچ گونه عملیات خرابکارانه‌ای در سطح استان انجام نشده و با تیزهوشی نیرو‌های نظامی و انتظامی و امنیتی در سطح استان امنیت کامل برقرار است و مردم اصلا نگران نباشند و به شایعات و اخبار غیر رسمی توجهی نداشته باشند و در صورت مشاهده چنین اخبار و شایعاتی بلافاصله با شماره ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: اماکن نظامی پرتاب ترقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۶۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی دشت آزادگان از دستگیری سارق اماکن دولتی با سه فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جواد مراونه اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن دولتی در روستای بردیه شهرستان دشت آزادگان، موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس آگاهی سوسنگرد با کار اطلاعاتی و میدانی، هویت یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، در عملیاتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دشت آزادگان بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم دو دستگاه کامپیوتر، دو دستگاه پژوکتور و یک عدد کولر گازی کشف شد. متهم نیز در تحقیقات پلیس به سه فقره سرقت اماکن دولتی در سطح شهر اعتراف کرد.

مراونه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • آغاز ساخت بوستان دادا و کاکا در بندرعباس
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان کلنگ‌زنی شد
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس