Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@03:14:38 GMT

آزمون استخدامي وزارت بهداشت برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۷۳۶۷

آزمون استخدامي وزارت بهداشت برگزار شد

خبرگزاری آریا- آزمون استخدامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با شرکت 108 هزار داوطلب از سراسر کشور برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، آقای سیدکامل تقوی نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت بهداشت در حاشیه برپایی آزمون استخدام کشوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: به منظور تأمین نیروی انسانی برای بیمارستان‌های جدید و مراکز در حال توسعه، از سازمان امور استخدامی کشور درخواست 40 هزار نیروی جدید کرده بودیم که با به کارگیری 10 هزار نفر موافقت شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امروز آزمون در سراسر کشور برگزار شد و پذیرفته شدگان آن در نقاط مختلف مشغول به کار خواهند شد، 26 درصد از پذیرفته شدگان در مناطق محروم جذب می‌شوند.
آقای تقوی نژاد گفت: حدود 5 هزار و 400 نفر از شرکت کنندگان ایثارگر هستند که طبق قانون جدید آن‌ها هم باید در آزمون شرکت می‌کردند و از مجموع 10 هزار نیرویی که بناست به کار گرفته شوند 25 درصد از ایثارگران خواهند بود.
وی افزود: از این 10 هزار نفر حدود 4 هزار نفر پرستار هستند و مابقی در سایر رشته‌ها استخدام می‌شوند که در مجموع برای بیش از 50 رشته فعالیت استخدام خواهیم کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: نتیجه آزمون در ماه دی اعلام می‌شود و امیدواریم پذیرفته شدگان تا پایان امسال مشغول به کار شوند، همچنین وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مجوز جذب 2 هزار نفر عضو هیأت علمی را گرفته است که فرآیند استخدام آن‌ها طی می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آزمون استخدامی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۷۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون پرورش استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، داود موسویان با بیان اینکه این آزمون در پنج حوزه امتحانی در شهر‌های یاسوج، دوگنبدان و دهدشت برگزار شد، افزود: از این تعداد شرکت کننده ۷ هزار و ۹۱۰ نفر آقا و ۳ هزار و ۲۴۱ نفر خانم هستند.  
وی با اشاره به برگزاری هر چه با کیفیت‌تر این آزمون گفت: اولین بار است که این آزمون با این حجم شرکت کننده به صورت مطلوب در استان برگزار می‌شود.  

دیگر خبرها

  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد
  • ۴۰۶ هزار نفر در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت کردند
  • جهاددانشگاهی متولی برگزاری آزمون کتبی استخدام در آموزش و پرورش است/ تشریح مراحل مصاحبه و گزینش
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش صبح جمعه در فارس برگزار شد
  • آزمون بزرگ استخدامی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد
  • آغاز برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون پرورش استخدامی آموزش و پرورش