Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: نظام جمهوری اسلامی بر پایه مردم انقلابی پایه گذاری شده و نظام الهی است.

به گزارش قدس آنلاین، سردار نظری  امروزدر سخنان قبل از خطبه های نماز جمعه مشهد مقدس‌ در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی افزود: تمام هدف نظام جمهوری اسلامی ایجاد عدالت است و دشمنان مطمئن باشند که این نظام الهی با اغتشاش یک عده که از آنها خط میگیرند هرگز فروپاشی نخواهد کرد زیرا این یک نظام الهی و انقلابی است که توسط خود مردم شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مسؤلان باید طوری  رفتار کنند و تصمیمات خود را به صورتی اجرا کنند که بهانه دست دشمن ندهند تاکید کرد:بهتر است که برای اجرای تصمیماتی که به صورت مستقیم با معشیت مردم در ارتباط است با تدبیر بیشتری برخورد شود.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پایان سخنان خود ضمن تشکر از آحاد مردم خراسان رضوی که همه آنها یک بسیجی هستند افزود:حضور گسترده مردمی در حمایت از ولایت رهبری در مشهد مقدس و شهرهای دیگر خراسان رضوی نمونه بارز از  ولایت مداری مردم خطه خورشید است.

سردار نظری گفت:دشمنان از اینکه در مشهد هیچ اتفاقی نمی افتد بسیار ناراحت هستند و من از همه مردم می خواهم که با توکل بر امام مهربانی ها همیشه در صحنه حضور داشته باشند و در مقابل دشمنان با فکر ایستادگی کنند.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فرمانده سپاه امام رضا ع مشهد نماز جمعه مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۷۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد

ایسنا/تهران امام جمعه شهرستان شهریار گفت: معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی، ولایتمداری، آرمان خواهی، خودسازی، تولید فکر و توانایی تبدیل تهدید به فرصت را داشته باشد که باید بدانیم معلم تراز در انقلاب اسلامی علامه شهید مرتضی مطهری است.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی نوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: ۱۲ اردیبهشت ماه شهادت علامه مرتضی مطهری و روز معلم نامگذاری شده است. شهید مطهری فقط یک فرد نبود. بلکه یک مکتب، گفتمان و جریان بود برای همین است که دشمن این شخصیت گرانقدر را ترور کرد. 

وی در ادامه افزود: دلیل تبدیل این عالم بزرگ به مغز متفکر جهان اسلام تقوا، تلکیف‌مداری و تکلیف‌شناسی، اسلام‌شناسی و پایبندی به اسلام، موقعیت‌شناسی و میدان‌شناسی ایشان بود. 

حجت‌الاسلام حسینی نوری با اشاره به روز کارگر و دیدار اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با این عزیزان اظهار کرد: فرق بین ما و دیگر نظام‌های دنیا این است که آن‌ها کارگر را به عنوان یک ماشین کار تصور می‌کنند اما در اسلام نفس کار ارزشمند است و اگر کسی در مسیر کار شرافتمندانه و به دست آوردن رزق و روزی حلال جان خود را از دست دهد، ارزش یک شهید را دارد.

امام جمعه شهرستان شهریار با اشاره به روز شوراها خاطرنشان کرد: ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها است. اسلام اهمیت زیادی به امر شورا و مشورت قائل شده است و عقل جمعی را برتر از عقل فردی می‌داند. از وظایف مهم شورا در شهر، انتخاب شهردار، نظارت، پژوهش، برنامه ریزی و تصویب بودجه، ارائه خدمت به مردم و نظارت بر عملکرد شهردار و شهرداری‌ها است.

وی در پایان افزود: متاسفانه در کشور ما برخی از شوراها با اهداف اصلی و قانونی خودشان فاصله دارند و سیاست زده شده اند که باید از این فضا خارج شده و خدمات بهتری به مردم ارائه دهند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور