Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@04:30:38 GMT

رشد ۶.۶ درصدی سرمایه گذاری خارجی در چین

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۷۵۸۷

رشد ۶.۶ درصدی سرمایه گذاری خارجی در چین

«زونگ چانگ چینگ» رییس بخش سرمایه خارجی وزارت بازرگانی چین روز جمعه در جمع خبرنگاران گفت: سرمایه گذاری منطقه هنگ کنگ، منطقه ماکائو، کشورهای سنگاپور و کره جنوبی در چین به ترتیب ۱۰.۵، ۵۶.۲، ۳۱.۷ و ۲۳.۹ درصد افزایش یافته و سرمایه گذاری کشورهای مسیر کمربند و جاده و اتحادیه آسیای جنوب شرقی (آ سه آن) نیز در این مدت به ترتیب ۱۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ و ۲۲.۱ درصد بیشتر شده است.

او گفت: رشد سرمایه گذاری خارجی در زمینه های صنایع خدمات و علوم و فنون عالی نیز در این دوره بیشتر است.

رییس بخش سرمایه خارجی وزارت بازرگانی یادآوری کرد  با رکود سرمایه گذاری برون مرزی در جهان، چین همچنان رشد باثبات خود را حفظ کرده که این نشانگر اعتماد سرمایه گذاری جهان به بازار چین است و پیش بینی می شود که هدف تعیین شده چین درباره جلب سرمایه خارجی در سال جاری برآورد شود.

رشد تجارت چین در حالی است که این کشور درگیر جنگ تجاری با آمریکا است و واشنگتن تا کنون بر روی ۲۰۰ میلیارد دلار از کالاهای چینی تعرفه ۲۵ درصدی اعمال کرده است و تهدید کرده است بر روی ۳۰۰ میلیارد دلار دیگر تعرفه اعمال می کند.

برچسب‌ها سرمایه گذاری خارجی کالای مصرفی چین رشد اقتصادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرمایه گذاری خارجی کالای مصرفی چین رشد اقتصادی سرمایه گذاری خارجی کالای مصرفی چین رشد اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۷۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد در دیدار دکتر پور جان آبادی با محسنی راد مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع و مهاجرین خارجی استان مورد بحث قرار گرفت.

در این دیدار که با حضور تعدادی از مدیران ارشد بانک ملی استان برگزار شد ضمن تشکر از همکاری و اقدامات موثر وخدمات مطلوب ارائه شده به اتباع و مهاجرین خارجی استان راهکارها و کیفیت بخشیدن به ادامه همکاری مطرح و مقرر شد با هماهنگی های ستادی موانع و مشکلات مرتفع گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • توسعه میادین نفت و گاز به سرمایه‌گذاری خارجی نیاز دارد
  • بررسی آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع
  • سفر خارجی رئیسی بعد از «وعده صادق» نشان از اقتدار کشور است
  • تصویب قانون امباپه در شورای شهر مادرید!
  • سرمایه‌گذاری هشت میلیون دلاری در بندر امام خمینی(ره)
  • دومین حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو»
  • تحقق ۱۰۶ درصدی مبادلات تجارت خارجی در کردستان