Web Analytics Made Easy - Statcounter

گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس با حضور در جایگاه ویژه نظاره­‌گر بازی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان بود.

به گزاش ایسنا، در جریان هفته یازدهم رقابت­‌های لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل پایان یافت.

بازیکنان پرسپولیس به محض ورود به زمین برای شروع بازی توسط هواداران تشویق شدند و شور و هیجان خاصی استادیوم را فرا گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل محرومیت نتوانست در این دیدار کنار خط تیمش را هدایت کند، در جایگاه ویژه حضور پیدا کرده تا نظاره­‌گر این دیدار باشد.

کریم باقری در این بازی به جای کالدرون کنار خط ایستاده بود و این امر موجب شد تا هواداران با شور و هیجان خاصی باقری را تشویق کنند.

علی علیپور با وجود اینکه در چند هفته اخیر لیگ برتر مورد انتقاد هواداران و کارشناسان قرار گرفته است، در این بازی توسط هواداران تشویق شد.

هنگامی که سید جلال حسینی در دقیقه ۱۶ به زمین خورد و احساس ناراحتی کرد، توسط هواداران به شدت تشویق شد و او را «با غیرت» خطاب کردند. همچنین هنگامی که کاپیتان پرسپولیس موقعیت تک به تک تیم نفت مسجد سلیمان توانست دفع کند، بازهم توسط هواداران پرسپولیس به شدت تشویق شد.

مهدی تارتار و کریم باقری در جریان بازی کنار خط ایستاده بودند و بدون هیجان خاصی تیم­شان را هدایت کردند.

با اتمام نیمه اول بازی، بازیکنان پرسپولیس توسط تماشاگران تشویق و راهی رختکن شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس تيم فوتبال نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۹۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است

علی باقری معاون سیاسی ورارت امور خارجه که برای شرکت در نشست معاونان و نمایندگان ویژه کشور‌های بریکس به مسکو سفر کرد، در حاشیه این نشست، با چانگ نماینده ویژه رئیس جمهور چین دیدار و گفتگو کرد.

باقری در این دیدار گفت: بریکس نشان داد دارای ابتکار عمل برای نقش آفرینی‌ها در صحنه و تحرک کشور‌های عضو در چارچوب چند‌جانبه‌گرایی است.

طرف چینی در این دیدار ضمن محکومیت مجدد حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق، گفت: از اقدامات ایران در دفاع از حقوق مردم فلسطین تشکر می‌کنیم و اقدامات ایران در منطقه را شایسته می‌دانیم. 

این مقام ارشد چین افزود: چین بر این باور است که ایران همواره در خاورمیانه شریک راهبردی است. در ادامه طرفین به بحث و بررسی درباره موضوعات مورد علاقه پرداختند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود