Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@20:11:12 GMT

نفت باورش نمی شد پرسپولیس را ببرد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۱۳۶۷

نفت باورش نمی شد پرسپولیس را ببرد

پایان رأفت، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: از بازی امروز پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان خوشم نیامد.

به گزارش مشرق، پایان رأفت در ارتباط با شکست پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: پرسپولیس در نیمه اول اصلا خوب نبود و ناهماهنگ بازی کرد و نمی‌دانم چرا چنین نمایش ضعیفی داشت. در نیمه دوم سرخ‌پوشان پایتخت بهتر بازی کردند و نفت مسجد سلیمان تنها چشم به ضدحمله دوخته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه در خصوص عملکرد نفت مسجد سلیمان گفت: تیم نفت در نیمه دوم دو ضدحمله خطرناک روی دروازه سرخ‌پوشان تهران ایجاد کرد و روی یک ضربه کرنر به گل رسیدند. پرسپولیسی‌ها بدشانس هم بودند و دو بار توپ به تیر دروازه زدند. به نظرم نفتی‌ها باور نمی‌کردند بتوانند در آزادی پرسپولیس را شکست دهند و گل آنها هم روی یک ضربه کرنر که به دلیل جاگیری بد مدافعان و دروازه‌بان پرسپولیس بود به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید:

ترکیب‌های کالدرون شاهکار است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیرامون نمایش سرخ‌پوشان تهران مقابل شاگردان تارتار تصریح کرد: امروز از بازی پرسپولیس خوشم نیامد و به نظرم هم بازیکنان باید روی موقعیت‌ها و جاگیری‌ها دقت کنند و هم سرمربی تعویض‌های بهتری انجام دهد. البته در این بازی ورود امید عالیشاه به عنوان بازیکن تعویضی مفید بود و او توانست در فاز تهاجمی مفید باشد.

رأفت در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس نیاز به یک مهاجم آماده دارد تا بتواند موقعیت‌هایش را به گل تبدیل کند. امیدوارم این اتفاق در نقل و انتقالات نیم‌فصل بیفتد که می‌تواند خط حمله پرسپولیس را از این ضعف نجات دهد.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین نفت مسجدسلیمان پرسپولیس پایان رأفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۱۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار دو تیم روز جمعه، ۷ اردیبهشت، در تایلند برگزار شد.

نیمه نخست این دیدار ملی‌پوشان افغانستان موفق شدند که چهار بار دروازه حریف‌شان را باز کنند و در سوی دیگر بازیکنان عراق تنها دو گل خورده را جبران کردند

در این نیمه، اکبر کاظمی و فرزاد محمودی هرکدام یک بار و مهران غلامی دوبار برای افغانستان گل‌زنی کردند.

در نیمه دوم بازی، عراق هرچند یک گل خورده دیگر را نیز جبران کرد، اما جواد صفری برای پنجمین بار دروازه این تیم را باز کرد و نتیجه بازی پنج بر سه به نفع ملی‌پوشان کشور شد.

با این نتیجه افغانستان فرصت دارد تا با پیروزی در برابر برنده دیدار قرقیزستان و ویتنام، به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ صعود کند.

دیدار تیم‌های ویتنام و قرقیزستان قرار است امروز برگزار شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس