Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عناصر ضدایرانی در شبه‌رسانه‌هایی ضدمردمی نظیر بی‌بی‌سی‌فارسی علاوه بر تحریک اشرار برای وارد آوردن خسارات بیشتر به اموال عمومی و خصوصی مردم ایران به دبیرکل سازمان ملل نیز پیشنهاد می‌دهند که برای تدوین گزارش پیرامون اغتشاشات اخیر در ایران، به اسناد نیرو‌های اپوزیسیون رجوع کند! تاریخ انتشار: 07:03 - 02 آذر 1398 - کد خبر: ۵۶۹۴۹۲

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ اظهارات مداخله‌جویانه و حمایت از فتنه‌گران و اشرارِ مخرب اموال و تهدیدگر امنیت مردم، وجه مشترک همه مقامات غربی در قبال حوادث چند روز اخیر ایران بود؛ از سردمداران تروریست و بی‌آبروی آمریکا تا «استف بلاک» وزیر خارجه هلند که روز سه‌شنبه (۲۸ آبان) در دیدار با هیئت ایرانی، وقیحانه سخنان مداخله‌جویانه‌ای را در امور ایران به زبان خود راند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:
فرصت‌طلبی وزیر خارجه بی‌آبرو؛ روان‌پریشی آمریکا در واکنش به شکست «فشار حداکثری»
حمایت فرانسه از آشوبگران ایران!

در این میان، اظهارات «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل نیز در مورد آشوب‌های عده معدودی از اراذل شبکه‌ای و سازمان یافته شده توسط دشمنان ملت ایران، بلاوجه بود؛ گوترش و مجموعه سازمان ملل که همواره در قبال فجایع و جنایات ایجاد شده توسط آمریکایی‌ها و سعودی‌ها و سایر مستکبرین و مرتجعین در نقاط مختلف دنیا، سکوت کرکننده اعمال می‌کنند، این بار در قبال تخریبگری عده قلیلی در ایران، بیانیه‌ای تعجب‌آمیز صادر کردند.

قابل تامل آنکه گوترش و سازمان ملل تاکنون کوچکترین واکنشی به تروریسم اقتصادی لجام‌گسیخته‌ای که سردمداران رژیم آمریکا علیه مردم ایران اعمال کرده‌اند نشان نداده‌اند و حتی روزی که «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا صریحا ایرانی‌ها را تهدید کرد که اجازه نمی‌دهد غذا و دارو به آن‌ها برسد، سازمان‌مللی‌ها و همین آقای گوترش ترجیح دادند خود را به نشنیدن بزنند.

از سویی دیگر، گوترش در آذرماه سال گذشته تحت فشار آمریکا، گزارشی سرتاسر دروغ با رویکردی سیاسی و گزینشی را در مورد وضع حقوق بشر در ایران صادر کرد. گزارشی که در راستای اغراض سیاسی دول غربی بود و تنها عایدی‌اش تنزل جایگاه مفاهیم حقوق بشری در دنیا بود؛ چرا که در همان زمان صدور گزارش مزبور، موارد بی‌شمار نقض فاحش حقوق بشر توسط دول غربی و صهیونیستی و گروه‌های تروریستی مورد حمایت آن‌ها بویژه در یمن و سوریه و فلسطین، از چشمان دبیرکل پرتغالی سازمان ملل پنهان مانده بود!

بیشتر بخوانید:
هر ۱۰ دقیقه مرگ یک کودک یمنی با چراغ سبز آمریکا/ صدای سازمان ملل هم بلند شد

اما طنز ماجرا آنجایی است که موارد استنادی اشخاصی همچون دبیرکل سازمان ملل و یا گزارشگر ویژه حقوق بشر در مورد اتفاقاتی از جنس آشوب‌های اراذل و اغتشاشگران سازمان یافته، عناصر بدنام ضدایرانی مستقر در خارج از کشور می‌شوند؛ از اعضای خاندان منحوس و فاسد پهلوی تا عناصر خبیث و جنایتکار گروهک تروریستی منافقین.

چندی پیش یکی از به اصطلاح کارشناسان شبکه ضدایرانی بی‌بی‌سی فارسی، در این شبکه مطرح کرد که با گوترش دبیرکل سازمان ملل درباره دریافت گزارش از اغتشاشات در ایران در ارتباط هستند!

مردم ایران فراموش نکرده‌اند که در مقطعی، یک گزارشگر به اصطلاح حقوق بشری به نام «احمد شهید» برای تکمیل پازل فشار‌های دروغین حقوق بشری آمریکا به ایران، به اکاذیب و جعلیات عناصر گروهک تروریستی منافقین استناد می‌کرد؛ رویه‌ای که همچنان نیز از سوی دیگر گزارشگر به اصطلاح حقوق بشری سازمان ملل یعنی «جاوید رحمان» در قبال ایران تکرار می‌شود.

اگر این موضوع را فاکتور بگیریم که بواسطه ظهور و بروز موازین شرعی، قانونی و تعهدات بین‌المللی ایران، تعیین گزارشگر ویژه حقوق بشر برای کشور ما اساساً غیرموجّه و بی‌معناست، آنچه حیرت ناظران بی‌طرف را دوچندان می‌کند، استناد این گزارشگران به اصطلاح حقوق بشری به گزاره‌های دروغین و متوهمانه‌ای است که از سوی دشمنان شناسنامه‌دار ملت ایران، در اختیارشان قرار می‌گیرد.

یکی از پایگاه‌های استنادی این گزارشگران به اصطلاح حقوق بشری، عناصر گروهک تروریستی منافقین هستند؛ جنایتکارانی که ۱۷ هزار ایرانی بیگناه از مقامات رسمی کشور تا کاسب دوره‌گرد و حتی کودک سه ساله را به فجیع‌ترین شکل ممکن به قتل رسانده‌اند و دارای سیاهه‌ای پُر و پیمان از جنایت‌ها و خباثت‌ها و خیانت‌ها علیه مردم ایران و منافع و امنیت این مردم هستند.

بیشتر بخوانید:
آغاز پایان فتنه‌گران؛ شهر به شهر با «سنگ تمام» مردم

حالا عناصر ضدایرانی مستقر در خارج از کشور در شبه‌رسانه‌هایی وابسته به دربار ملکه نظیر بی‌بی‌سی‌فارسی علاوه بر تحریک و تشجیع اشرار آشوبگر و اغتشاشگر برای وارد آوردن خسارات بیشتر به اموال عمومی و خصوصی مردم ایران به شخصیت‌هایی نظیر گوترش دبیرکل سازمان ملل نیز پیشنهاد می‌دهند که برای تدوین گزارش پیرامون اغتشاشات اخیر در ایران، به اسناد نیرو‌های اپوزیسیون رجوع کند!

نیرو‌های اپوزیسیون نیز که دبیرکل سازمان ملل تشویق می‌شود به اسناد جعلی آن‌ها برای تدوین گزارش اغتشاشات در ایران رجوع کند، کسانی جز ته‌مانده‌های رژیم فاسد پهلوی و عناصر جنایتکار گروهک تروریستی منافقین نیستند.

دسته اول، وارث شاه مخلوعی هستند که فقط در یک پرده از جنایت‌هایش علیه مردم ایران در ۱۷ شهریور ۵۷، صد‌ها نفر از مردم انقلابی کشورمان را در میدان ژاله تهران با تفنگ‌های گازی اسرائیلی به خاک و خون کشید و اکنون با اموال غارت کرده از مردم ایران در ینگه دنیا مشغول عیاشی هستند و دسته دوم نیز همان منافقینی هستند که بنا بر اسناد متقن و غیرقابل خدشه که موسسات و مجامع غربی هم بر روی آن صحه گذاشته‌اند، حدود ۱۷ هزار ایرانی بیگناه را به شهادت رسانده‌اند و سال‌هاست که در کشور‌های غربی مدعی دموکراسی! نظیر فرانسه، آزادانه به گشت‌وگذار و استمرار توطئه‌چینی علیه مردم ایران می‌پردازند.

بیشتر بخوانید:
گلوله‌ها روایت می‌کنند؛ غارتگران جان و مال هم‌وطنان از «جنس» مردم نیستند

قابل تامل آنکه طبق اسناد ارائه شده توسط دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در جریان جلسه غیرعلنی مجلس در روز یکشنبه ۲۶ آبان، حمله کنندگان به مأموران انتظامی و تخریب‌کنندگان بانک‌ها و اموال عمومی و دارایی‌های خصوصی مردم، گروه‌هایی سازمان‌دهی شده از طرف منافقین و ضد انقلاب بودند.

علی‌ایحال، اگرچه برای همه ناظران و تحلیلگران در سطح جهان آشکار است که شخصیت‌هایی همچون دبیرکل سازمان ملل، افرادی مسلوب‌الاختیار بوده که تحت امر آمریکا و سایر دول غربی هستند و انتظار بی‌طرفی از آن‌ها در قبال ملت‌های مستقل، انتظار بیهوده‌ای است، اما قطعا استناد گوترش دبیرکل سازمان ملل در هر نوع موضع‌گیری‌اش در مورد اغتشاشات اخیر ایران به اسناد جعلی و مخدوش عناصر ضدایرانی و تروریستی نظیر منافقین یا پهلوی‌ها، فقط بی‌اعتباری بیشتر سازمان ملل را در اذهان ایرانیان در پی دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اغتشاش 98 اغتشاشگران گرانی بنزین طرح مدیریت سوخت سازمان ملل گروهک تروریستی منافقین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۱۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ابراهیم رئیسی به اعتراضات دانشجویی در آمریکا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید ابراهیم رئیسی، بعد از ظهر یکشنبه در جلسه هیات دولت، ضمن اظهار تاسف عمیق نسبت به آنچه در روزهای اخیر در محیط‌های دانشگاهی آمریکا و برخی کشورهای غربی رخ داده است، شکسته شدن حرمت دانشجو، استاد، دانشگاه و مراکز علمی، پژوهشی و تحقیقاتی، قانون، آزادی بیان، آزادی قلم و دفاع از حقوق انسان را فجایعی توصیف کرد که چهره حقیقی تمدن غرب را برای جهانیان آشکار و حقانیت مواضع جمهوری اسلامی ایران مبنی بر دروغ بودن ادعاهای غرب درباره دفاع از حقوق بشر و آزادی را اثبات کرد.

بنابر روایت ایرنا، رئیس‌ دولت با بیان اینکه غربی‌ها با پنهان کردن چهره استبدادی و ضد حقوق بشری خود پشت شعارهای فریبنده، خود را مدافع این ارزش‌ها جا زده بودند، افزود: رخدادهای غزه پرده‌ از این چهره غربی‌ها کنار زد و امروز شاهد تقابل جریان شرافت ِقشر آگاه و فهیم دانشجویی با جریان شرارتِ سرمداران متجاوز و متجاسر به قانون، ‌ حقوق و آزادی‌های انسانی غرب هستیم و باور داریم این حضور و ایستادگی آگاهانه دانشجویان آمریکایی و غربی روشنگری و بازدارندگی موثری در برابر جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت‌های آمریکا خواهد داشت.

رئیسی با اشاره به رویکردهای حمایتی جریان علمی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران از حرکت‌های ضد صهیونیستی ابراز امیدواری کرد: رسیدن پیام همبستگی و حمایت دانشجویان و اساتید کشورمان از حرکت اخیر دانشجویان و اساتید آمریکایی و غربی، آنها را در احقاق حقوق ملت مظلوم و مقتدر فلسطین استوارتر می‌کند.

رئیس‌ دولت در ادامه سخنانش فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جامعه معلمان را بسیار روشنگرانه و چراغ راه دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت کشور توصیف و تاکید کرد: عمل به این رهنمودها جریان تعلیم و تربیت کشور را روز به روز به جایگاه شایسته خود نزدیک‌تر خواهد کرد، لذا تکلیف همه دست‌اندرکاران آموزش و پرورش برای تحقق این رهنمودها مضاعف است.

در جلسه امروز هیات دولت وزیر نفت در گزارشی از فعالیت‌های پالایشگاه آبادان، با اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۴ وزیر نفت وقت با اعلام زیان‌ده بودن این پالایشگاه گفته بود، دولت حاضر است آن را رایگان واگذار کند، خاطرنشان کرد: با اقداماتی که در دولت مردمی با تکیه بر توان سازندگان، متخصصان و پیمانکاران داخلی و به بهره‌برداری رساندن فاز دوم این پالایشگاه انجام شد، پالایشگاه آبادان امروز یکی از سود ده‌ترین واحدهای تولیدی است که سال گذشته ۱۲ همت سودآوری داشته است.

جواد اوجی با اشاره به رسیدن تولید بنزین در این پالایشگاه از ۸ میلیون لیتر در روز در ابتدای دولت مردمی به ۱۵ میلیون لیتر، تولید گازوئیل از روزانه ۱۵ میلیون لیتر به ۱۹ میلیون لیتر و کسب رتبه نخست صادرات در بورس کالا و انرژی در سال گذشته گفت: تا ۲ ماه آینده واحد هیدروکراکر این پالایشگاه نیز به بهره‌برداری خواهد رسید و مابه‌ازای ارزی تولید گازوئیل یورو ۵ آن ۳ میلیون یورو دیگر افزایش خواهد یافت.

وزیر نفت همچنین با اشاره افزایش ۲۱۰ هزار بشکه‌ای تولیدات و تامین خوراک مجتمع‌های پتروشیمی تبریز، شازند، بندرامام، بوعلی و رازی، افزود: در طول فعالیت دولت مردمی تعداد محصولات تولیدی این پالایشگاه از ۲۱ محصول در سال ۱۴۰۰ به ۳۴ محصول رسیده و با اقدامات انجام شده فقط در سال گذشته ۱۳۰۰ فرصت شغلی ثابت و غیرثابت در این مجتمع ایجاد شده که امسال نیز ۶۰۰ نفر به نیروهای شاغل در پالایشگاه اضافه و حداقل هزار نفر نیز در پیمانکاری‌های توسعه فاز ۳ آن مشغول فعالیت خواهند شد.

در ادامه جلسه امروز رئیس کل بانک مرکزی نیز با اعلام این خبر که بر اساس گزارش‌های تهیه شده نرخ رشد نقدینگی که تا پایان اسفند سال گذشته به ۲۴ درصد کاهش یافته بود، در فروردین به ۲۳ درصد رسیده است، اظهار داشت: بر اساس این گزارش نرخ رشد پول نیز که سال گذشته ۳۳ درصد بود، تا ۱۶ فروردین امسال به ۱۶ درصد کاهش یافته است.

محمد رضا فرزین در توضیح این گزارش افزود: رشد پول معیار مهمی برای انتظارات تورمی است و کاهش نرخ رشد آن نشانگر کاهش انتظارات تورمی است. همچنین در فروردین امسال میزان دارایی‌های ارزی کشور حدود ۲۰۰ میلیون دلار افزایش یافته که به معنای تراز مثبت ۲۰۰ میلیون دلاری خرید دارایی‌ها ارزی نسبت به فروش آن است.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903193

دیگر خبرها

  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • نویسنده گزارش جعلی بی‌بی‌سی چه کسی است؟ /دست به دست شدن یک سوژه میان منافقین، موساد و انگلیسی‌ها
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند
  • واکنش ابراهیم رئیسی به اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند
  • تاکید ایران بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل
  • پیشنهادهای ایران به سازمان همکاری اسلامی درباره غزه
  • گزارش جدید وزارت خارجه روسیه از وضعیت دردناک حقوق بشر آمریکایی