Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق جوانمرد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسافربرهای شخصی مسیر اشترینان و روستاهای اطراف نیز حق افزایش کرایه ندارند و در صورت معرفی مسافر برهای شخصی توسط بخشداری و دهیاری ها برخورد قانونی خواهد شد.

وی اظهار داشت: تاکنون در بروجرد سه آژانس که نرخ کرایه خود را افزایش داده بودند و شاکی داشتند توسط تعزیرات اعمال قانون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس تعزیرات حکومتی بروجرد بیان کرد: گشت مشترک همه روزه از ساعت ۵ تا ۸ عصر توسط اداره تعزیرات و بازرسی اصناف و صنعت، معدن و تجارت انجام می شود و در صورت مشاهده هر گونه افزایش قیمت اعمال قانون خواهد شد.

جوانمرد اضافه کرد: همکاری بازرسی اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت با تعزیرات ضعیف است و با توجه به اینکه وظیفه تعزیرات نظارت نیست و فقط جهت همکاری و کنترل بازار در گشت های مشترک شرکت می کند بازرسی اصناف و اداره صمت باید وظیفه نظارتی خود را تقویت کنند.

وی ادامه داد: با توجه به سهمیه بندی بنزین برخی از عمده فروشی های سطح شهر اقدام به پاک کردن قیمت های قبلی و ثبت قیمت جدید بر روی کالاها کرده اند که از شهروندان درخواست می شود در صورت مخدوش بودن قیمت بر روی هر کالایی مراتب را تعزیرات اعلام کنند.

رئیس تعزیرات حکومتی بروجرد یادآور شد: افزایش قیمت هر کالایی غیر قانونی است و شهروندان در صورت داشتن شکایت از افزایش قیمت کالاها به تعزیرات حکومتی بروجرد مراجعه نمایند.

برچسب‌ها بروجرد تعزیرات حکومتی کالای مصرفی قیمت کالا سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد تعزیرات حکومتی کالای مصرفی قیمت کالا سازمان تعزیرات حکومتی بروجرد تعزیرات حکومتی کالای مصرفی قیمت کالا سازمان تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۳۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور

حلیمه قشقایی رئیس شعبه دوم تعزیرات حکومتی بابل گفت: پرونده تخلف گرانفروشی رادیاتور پنلی به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان بابل رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی پرونده، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۸۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

قشقایی گفت: بازرسان اصناف در بازرسی از این واحد صنفی تخلف گرانفروشی را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه
  • سرعت رسیدگی به پرونده‌های اموال تملیکی در تعزیرات افزایش یابد
  • یک مشاور املاک در کرمانشاه پلمب شد
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • قاچاقچی سوخت در بند قانون تعزیرات
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • پایان شگرد گران‌فروشی «عجله» برای اسنپ و تپسی