Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@19:43:19 GMT

دستگیری سارق سیم کابل مخابرات

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۳۲۳۸

دستگیری سارق سیم کابل مخابرات

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان گلستان از شناسایی و دستگیری سارق سابقه دار و کشف ۲۱ فقره سرقت سیم کابل مخابرات در شهرستان "آزادشهر" خبر داد. تاریخ انتشار: 10:07 - 02 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۰۰۴۸

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سردار روح الامین قاسمی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم کابل مخابرات و قطعی تلفن در برخی محلات و روستا‌های "آزادشهر" دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ماموران در بررسی‌های اولیه صحنه‌های سرقت و با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار سرقت سیم کابل را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های صورت گرفته، ابتدا منکر هر گونه جرمی بوده، هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس مواجه شدند، لب به سخن گشوده و به سرقت‌های خود اعتراف کرد.

سردار قاسمی خاطر نشان کرد: متهم در روند تحقیقات به ۲۱ فقره سرقت سیم کابل اعتراف و پس از بازسازی صحنه و شناسایی شکات با تشکیل پرونده برای ادامه رسیدگی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان در پایان از تعامل و مشارکت شهروندان با پلیس قدردانی و از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک با تلفن ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دستگیری سارق کابل مخابرات شناسایی و دستگیری سارق سابقه دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۳۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح ضربتی پلیس برای شناسایی و دستگیری محکومان متواری برابر دستور مرجع قضائی در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در این طرح با انجام اقدامات تخصصی و تحقیقات گسترده میدانی در نهایت ۱۲ محکوم غایب و متواری که تحت تعقیب مراجع قضائی بودند شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان افزود: دستگیری محکومان غایب و فراری و تحویل آنها به مراجع قضائی در کاهش جرایم شهرستان نقش مؤثری به همراه خواهد داشت و به همین جهت این رویه به صورت مستمر از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان دنبال می‌شود.

کد خبر 6092208

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان