Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@03:21:37 GMT

اولین پس لرزه متهم شدن نتانیاهو به فساد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۶۰۲۸

اولین پس لرزه متهم شدن نتانیاهو به فساد

نتایج جدیدترین نظرسنجی بعد از متهم شدن نتانیاهو نخست وزیراسرائیل به فساد حاکی است که مقبولیت وی در بین صهیونیستها کاهش و شانس "گانتس" رئیس حزب "آبی سفید" این رژیم افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، نتایج جدیدترین نظرسنجی انجام شده بعد از متهم شدن نتانیاهو به فساد که شبکه دوم تلویزیون رژیم اسرائیل آن را منتشر کرد، حاکی است: 56 درصد اسرائیلی ها معتقدند که نتانیاهو نمی تواند به سمتش ادامه دهد و 35 درصد دیگر تداوم کار نتانیاهو در پست نخست وزیری را تایید می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آویخای مندلبلیت مشاور قضایی رژیم صهیونیستی، چهارشنبه شب اتهامات رشوه و کلاه برداری و خیانت در امانت را علیه نتانیاهو مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اکثر صهیونیستها موافق استعفای نتانیاهو هستند مانور رقبای انتخاباتی نتانیاهو روی اعلام جرم علیه او گانتز خواستار استعفای نتانیاهو شد

مندلبلیت، نتانیاهو را به رشوه خواری در پرونده قضایی موسوم به 4000 و خیانت در امانت و کلاهبرداری در پرونده های قضایی موسوم به 1000 و 3000 متهم کرد.

براساس نتایج نظرسنجی یاد شده، اگر هم اکنون انتخابات پارلمانی در ژیم اسرائیل برگزار شود، حزب "آبی سفید" با کسب 36 کرسی بزرگترین حزب در پارلمان خواهد بود و حزب لیکود 33 کرسی بدست خواهد آورد.

این نتایج همچنین حاکی است که حزب "اسرائیل بیتنا" به ریاست اویگدور لیبرمن هشت کرسی خود را همچنان در پارلمان حفظ خواهد کرد و نقش تعیین کننده در نقشه فراکسیون های سیاسی و ائتلاف های آینده در داخل پارلمان خواهد داشت.

براساس این نتایج، تشکل احزاب چپگرا و اعراب 57 کرسی و احزاب راستگرا و حریدیم 55 کرسی بدست خواهند آورد.

براساس نظرسنجی، جایگاه سوم متعلق به فهرست مشترک با 13 کرسی خواهد بود. احزاب شاس و یهدوت هتوراه با کاهش کرسی ها هریک شش کرسی کسب خواهند کرد. حزب "راست جدید" به ریاست ایلت شاکید نیز شش کرسی کسب خواهد کرد.

براساس نتایج نظرسنجی، در پایین رتبه فهرست "اردوگاه دموکراتیک" و حزب کار قرار دارند و هریک از این دو چهار کرسی کسب خواهند کرد.

وقتی از شرکت کنندگان در نظرسنجی سوال شد که آیا اعتماد آنها به سیستم اجرای قانون متشکل از پلیس و دادستانی افزایش یا کاهش یافته یا در همان سطح باقی مانده است، 20 درصد از آنها گفتند که این اعتماد افزایش یافته است اما 26 درصد دیگر گفتند که کاهش یافته است. 47 درصد هم گفتند که این اعتماد در همان سطح باقی مانده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین اسرائیل بنیامین نتانیاهو بنی گانتز رژیم صهیونیستی آویگدور لیبرمن صهیونیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۶۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها

بر اساس نظرسنجی موسسه آکسیوس، قریب به دو سوم آمریکایی‌ها باور دارند که مهاجرت غیرقانونی یک بحران جدی است.

به گزارش ایسنا، بر اساس این نظرسنجی جدید موسسه آکسیوس مشخص شد که ۳۲ درصد از شرکت کنندگان جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و تیم او را مقصر و مسئول این وضعیت می‌دانند.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک،همچنین ۲۱ درصد از آمریکایی‌ها جرایم رو به رشد، مواد مخدر و خشونت را نگرانی اصلی خود می‌دانند تا بحران مهاجرتی را.

«مارک پن»، رئیس مرکز نظرسنجی هریس به آکسیوس گفت که نتایج این نظرسنجی باید به عنوان هشداری برای بایدن باشد و افزود: «فکر می‌کنم که آنها پیامی برای سیاستمداران ما هستند مبنی بر اینکه اوضاع را تحت کنترل خودتان بگیرید.»

قریب به ۷.۳ میلیون مهاجر از آغاز به کار ریاست جمهوری بایدن در ۲۰۲۱ از مرز جنوبی ایالات متحده به صورت غیرقانونی وارد این کشور شدند و تعداد آنها همچنان در حال افزایش است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • صهیونیست‌ها خواهان استعفای فرماندهان رده بالا شدند
  • موافقت اکثر صهیونیست‌ها با استعفای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی
  • اعلام آمادگی قالیباف ، متکی ، ذوالنوری ، آقاتهرانی ، رسایی و حاجی‌بابایی برای ریاست مجلس
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • چه کسی بر صندلی ریاست مجلس دوازدهم تکیه می‌زند؟
  • مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!