Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز شنبه دوم آذر ماه  در ساعت ابتدایی بازار با رشد بیش از هزار واحدی مواجه شد لیکن در ادامه بخشی از راه رفته را بازگشت و سرانجام با با تقویت 625 واحدی در ارتفاع 305 هزار و 622 واحدی قرار گرفت.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از نبض بورس، امروز شاخص بازار اول در حالی با عقب نشینی 300 واحدی در ارتفاع 220 هزار و 486 واحدی قرار گرفت که شاخص بازار دوم با رشد 4672 واحدی رقم 628 هزار و 898 واحدی را به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شاخص قیمت وزنی ارزشی با رشد 167 واحدی رقم 81 هزار و 876 واحدی و شاخص کل هم وزن با افزایش 836 واحدی در ارتفاع 88 هزار و 615 واحدی و شاخص قیمت هم وزن با رشد 559 واحدی رقم 59 هزار و 243 واحدی را به نمایش گذاشتند.

ارزش معاملات امروز بورس تهران بیش از 1255.9 میلیارد تومان بود که ناشی از داد و ستد بیش از 2 میلیارد و 601 میلیون سهم و اوراق مالی طی 306 هزار و 25 نوبت معاملاتی بود.

نماد پتروشیمی پارس با 233 واحد، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران(حکشتی) با 127 واحد، سرمایه گذاری صنایع شیمایی ایران با 78 واحد بیشترین تاثیر مثبت را برشاخص داشتند و در مقابل شپدیس با 167 واحد و فولاد مبارکه اصفهان با 99 واحد بیشترین تتاثیر منفی را بر شاخص داشتند.

رفت و آمدها

در داد و ستدهای امروز بورس تهران، نماد معاملاتی شركت كارخانه های تولیدی و صنعتی ثابت خراسان(قثابت)با توجه به لغو مجمع عمومی عادی سالیانه با محدودیت نوسان قیمت ، سیمان شرق(سشرق)پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه مبنی بر تقسیم سود نقدی بدون محدودیت نوسان قیمت  شیمی دارویی داروپخش(دشیمی)با توجه به تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام واطلاعیه منتشر شده در سایت كدال با محدودیت نوسان قیمت، مدیریت سرمایه گذاری امید(وامید)، حفاری شمال(حفاری)، داده پردازی ایران(مداران)با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف بدون محدودیت نوسان قیمت

نماد معاملاتی شركت كارتن‌ ایران‌ (چكارن1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، البرزدارو (دالبر1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف شدند ، همچنین طبق اطلاعیه منتشره در تارنمای كدال به نشانی codal.ir توقف نماد معاملاتی شركت البرزدارو (دالبر1)، با توجه به عدم رعایت ضوابط افشای اطلاعات با اهمیت حداكثر برای 2 روز كاری ادامه می یابد.

نماد معاملاتی شركت فرآورده های غذایی و قند پیرانشهر(قپیرا)و نساجی بروجرد(نبروج)با توجه به عدم كشف قیمت بدون محدودیت نوسان قیمت حراج شد همچنین نماد شركت داروسازی زاگرس فارمد پارس (ددام1) با توجه به تغییرات بیش از 20 درصدی قیمت سهام با وقفه همراه شد

نماد معاملاتی شركت های سیمان فارس(سفار)، نساجی بروجرد(نبروج)نیز مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی شدند.

 

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیمت بنزین مزدک میرزایی رده بندی فیفا هفته بسیج یارانه حمایتی سلیم موذن زاده اردبیلی پالرمو اخذ الکترونیکی عوارض آزادراهی شاخص کل بورس بورس تهران بازار سرمایه قیمت بنزین مزدک میرزایی رده بندی فیفا هفته بسیج یارانه حمایتی سلیم موذن زاده اردبیلی پالرمو اخذ الکترونیکی عوارض آزادراهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۸۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب،شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) با رشد ۱۰۶۹ واحدی به ۲,۳۰۴,۴۴۸ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۴۶۵۰ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۱۱.۴ میلیارد سهم بود که طی ۳۴۸,۰۶۸ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۷۵,۹۳۷.۷ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۰۹,۵۸۵.۲۱۵ میلیارد ریال شد.

امروز فملی، شبندر و فایرا نمادهای سبز پوش بورس بودند که بیشترین اثر را در رشد شاخص کل بورس داشتند. در سوی دیگر نمادهای پارسان، فولاد و کگل از نمادهای قرمز بودند که اثر منفی بر شاخص داشتند.

در فرابورس نیز نمادهای فجهان، شگویا و وسپهر بیشترین اثر افزایشی را بر شاخص داشتند و نمادهای آریا، آریان و ساروج نمادهایی هستند که اثر کاهنده بر شاخص کل فرابورس داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس تغییر جهت داد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • لحظه به لحظه با بورس / افزایش ۸۱۸ واحدی شاخص کل
  • افزایش ۸۱۸ واحدی شاخص کل بورس