Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد طباطبایی عصر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت برگزاری نخستین همایش تجلیل و تکریم از روحانیون فعال در عرصه سلامت به میزبانی قم در سالن همایش‌های امام علی(ع) دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد، اظهار داشت: مجمع خیرین سلامت کشور به همه استان‌های کشور یک نگاه کلی دارد و به هیچ استانی نگاه ویژه نخواهد داشت و طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری اهداف خود را برای جذب مشارکت مردمی در زمینه سلامت منطبق کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روحانیون نقش اساسی در ارتقای سطح سلامت و درمان دارند، گفت: در استان قم هم روحانیون و به ویژه مراجع عالی قدر عظام فعالیت چشمگیری در ساخت بیمارستان، درمانگاه تخصصی و غیره داشتند که می‌توان به بیمارستان آیت الله گلپایگانی، بیمارستان نکویی و هم‌چنین بیمارستان ۳ هزار و ۳۰۰ تخت خوابی آیت الله سیستانی که در آینده به بهره‌برداری خواهد رسید اشاره کرد.

معاون مشارکت مردمی و رسانه‌ای مجمع خیرین سلامت کشور تصریح کرد: روحانیت در حوزه سلامت نقشی ویژه داشته است که متأسفانه مغفول مانده و بسیاری از آن اطلاعی ندارند.

وی ادامه داد: در همین راستا ۶ آذرماه همایش تجلیل از روحانیون فعال در حوزه سلامت برگزار خواهد شد که رسالت این همایش تبیین موضوع و تشویق در جهت افزایش مشارکت مردمی است.

 وجود ۱۱۰ هزار خیر سلامت در کشور

طباطبایی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ۱۱۰ هزار خیر در سراسر کشور با مجمع خیرین حوزه سلامت ارتباط دارند، گفت: این مجمع علاوه بر امور سخت‌افزاری مانند تجهیز و نوسازی مراکز به امور نرم‌افزاری مورد نیاز بیماران نیز می‌پردازد؛ برای مثال تلاش برای هدایت خیرین به حمایت از پروژه‌های پژوهشی حوزه سلامت و حوزه پیشگیری است که اگر خیری یک پروژه پژوهشی را حمایت کند می‌تواند نتیجه پروژه را با نام خود به ثبت برساند.

وی در ادامه گفت: سالانه ۶ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در حوزه سلامت توسط خیرین هزینه شده است و همچنین ۵ هزار مرکز درمانی با مشارکت مجمع خیرین در کشور ساخته، مرمت و یا تجهیز شده است.

کد خبر 4774805

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محمد طباطبایی دانشگاه علوم پزشکی قم قم بوشهر راهپیمایی بارش برف ایلام هفته بسیج شهرکرد قیمت بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی قزوین بنزین گرگان خطبه های نماز جمعه تعطیلی مدارس بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۰۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیفات مجمع روحانیون مبارز از عروس ارشد امام (ره) /تسلیت به سیدحسین خمینی و خواهرش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی پیامی منتشر کرد.

به گزارش جماران، متن پیام مذکور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرّحمن الرّحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی با فضیلت سرکار خانم معصومه حائری همسر مکرمه آیت الله شهید سید مصطفی خمینی و فرزند آیت الله حاج شیخ مرتضی حائری موجب تآسف و تآثر فراوان گردید.

آن بانوی با فضیلت در مراحل دشوار زندگی همسر بزرگوارشان و در مسیر انقلاب اسلامی و مبارزه با رژیم ستمشاهی همواره یاری مهربان و همسری فداکار بود و صبورانه مصائب و سختیهای فراوان همراهی و همگامی با امام و نهضت اسلامی را تحمل نمود.

مجمع روحانیون مبارز ضایعه فقدان این بانوی پرهیزکار را به فرزند فاضل و دانشمند ایشان حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج سید حسین خمینی و دختر گرامیشان و بیت رفیع و خاندان شریف امام خمینی(س) و آیت‌الله حائری یزدی(ره) و به سایر مصیبت دیدگان ارجمند تسلیت می گوید و از خداوند کریم می خواهد آن بانوی وارسته را با حضرت زهرا سلام الله علیها محشور و به بازماندگان محترم سلامتی و صبر و اجر مرحمت فرماید.

مجمع روحانیون مبارز
هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899857

دیگر خبرها

  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • توصیفات مجمع روحانیون مبارز از عروس ارشد امام (ره) /تسلیت به سیدحسین خمینی و خواهرش
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران