Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت کشور با بیان اینکه ۱۱۰ هزار خیر در سراسر کشور با مجمع خیرین حوزه سلامت ارتباط دارند، گفت: مجمع علاوه بر امور سخت‌افزاری مانند تجهیز و نوسازی مراکز به امور نرم‌افزاری موردنیاز بیماران نیز می‌پردازد. ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۳ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید محمد طباطبایی در نشست خبری نخستین همایش تجلیل و تکریم خیرین روحانیت در عرصه سلامت که در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت‌های ما هماهنگ با دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر درجایی تشخیص داده شود که نیاز به مرکز بهداشت و علوم پزشکی است با هماهنگی علوم پزشکی اقدام می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت کشور تصریح کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در تبیین موضوعات برای آحاد مختلف مردم‌دارند،300 شعبه مجمع خیرین سلامت در سراسر کشور و دانشگاه‌های علوم پزشکی فعالیت می‌کنند.

طباطبایی تصریح کرد: مشارکت‌های مردمی یکی از موضوعاتی است که در همه دنیا درحال‌توسعه است و موردتوجه دولت‌های مختلف است،بیش از 6 هزار و 100 میلیارد تومان حجم مشارکت‌های مردمی خیرین سلامت در طول یک دهه است.

گلایه استاندار کهگیلویه و بویراحمد از نامهربانی‌ها به حوزه بهداشت و درمانبانک تجارت در ایلام دو خانه بهداشت افتتاح کرد10 هزار و 300 روستای کشور به شبکه‌ آبیاری سالم و بهداشتی وصل شد

وی در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه 110 هزار خیر در سراسر کشور با مجمع خیرین حوزه سلامت ارتباط دارند، گفت: مجمع علاوه بر امور سخت‌افزاری مانند تجهیز و نوسازی مراکز به امور نرم‌افزاری موردنیاز بیماران نیز می‌پردازد، برای مثال تلاش برای هدایت خیرین به حمایت از پروژه‌های پژوهشی حوزه سلامت و حوزه پیشگیری است که اگر خیری یک پروژه پژوهشی را حمایت کند می‌تواند نتیجه پروژه را بانام خود به ثبت برساند.

طباطبایی ادامه داد:5 هزار مرکز درمانی در 10 سال اخیر توسط مجمع خیرین توسعه سلامت و مشارکت‌های مردمی احداث و تجهیز شده است،استفاده از ظرفیت‌های مردمی در افزایش سرانه‌های سلامت و مردمی کردن سلامت از موضوعاتی است که مورد تأکید و تائید مقام معظم رهبری است.

وی عنوان کرد:روحانیت در عرصه سلامت و تبلیغ و اطلاع‌رسانی نقش مؤثری داشته است، جامعه روحانیت و حوزه‌های علمیه می‌توانند نقش مؤثری در عرصه تبلیغ سلامت داشته باشند.

معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت کشور بیان کرد:فعالیت‌هایی که درزمینهٔ سخت‌افزاری انجام می‌شود نصف فعالیت‌هایی است که توسط دولت انجام می‌شود چون مشارکت مردمی در آن وجود دارد.

طباطبایی بابیان اینکه روحانیون نقش اساسی در ارتقای سطح سلامت و درمان دارند، خاطرنشان کرد: در استان قم روحانیون و به‌ویژه مراجع عالی‌قدر عظام فعالیت چشمگیری در ساخت بیمارستان، درمانگاه تخصصی و غیره داشتند که می‌توان به بیمارستان آیت‌الله گلپایگانی، بیمارستان نکویی و هم‌چنین بیمارستان 3 هزار و 300 تخت خوابی آیت‌الله سیستانی که در آینده به بهره‌برداری خواهد رسید اشاره کرد.

انتهای پیام/452/ع

R7854/P1494/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۱۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، علی شاهی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران شهرستان خوشاب با تاکید بر حفظ سلامتی توسط مردم و مشارکت خیران‌در حوزه سلامت اظهار کرد: جوانی جمعیت موضوع مهمی است که رهبری در ۱۰ سال گذشته تاکید فراوانی بر آن دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خوشاب اضافه کرد: آمار رشد جمعیت مطابق استانداردها ۲.۵ درصد باید باشد ولی در شهرستان خوشاب حدود ۲ درصد که زنگ خطر برای شهرستانی است که در حوزه کشاورزی جوانانش نقش مهمی در تولیدات کشاورزی دارند.

وی با اشاره به نوشتن برنامه ۵ ساله در حوزه بهداشت خوشاب افزود: تشکیل مجمع خیرین در شهرستان خوشاب گام بلند و مؤثری برای مشارکت خیرین در حوزه سلامت است که متأسفانه صدور مجوز آن کمی طولانی شد.

شاهی با اشاره به مشکلات ساخته نشدن بیمارستان در سلطان‌آباد گفت: کم کاری از طرف مسؤولان شبکه بهداشت و بقیه در شهرستان وجود ندارد و در حال حاضر منتظر دریافت مجوز از مسؤولان کشوری هستیم.

کد خبر 6089135

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است
  • امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند
  • بسترسازی برای جذب سرمایه‌های خرد مردمی برای توسعه پیشران‌های اقتصادی کشور
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران