Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم با بصیرت استان کردستان وفادار به نظام و هیچ‌گاه فریب توطئه‌های دشمنان را نمی‌خورند. ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج و به نقل از پایگاه خبری پلیس، ماموستا فایق رستمی با بیان اینکه دین اسلام دین برادری، برابری، عدالت و مساوات بوده و مخالف هرگونه اذیت و آزار، ظلم و ستم است، اظهار داشت: دین ما دین عطوفت و مهربانی و پیامبران اسلام نیز الگوی یک انسان کامل و مظهر عدالت بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه، پیکره جهان مانند آدمی‌ است که اگر یک انگشت وی دچار ناراحتی شود سایر اعضای بدن نیز دچار ناراحتی می‌شوند، افزود: از طرف خداوند توصیه شده که مملکت باید دارای برنامه و قوانین و مقررات باشد تا به هیچ کس آسیبی نرسد و مجری و حافظ این قوانین و مقررات در نظام اسلامی نیروهای مسلح هستند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر شجاعت، ازخود گذشتگی و ایثارگری‌های نیروهای مسلح در طول 8 سال دفاع مقدس نبود، امروزه بیگانگان بر سرزمین ایران حکومت می‌کردند و عزت و اقتدار کنونی کشور را هیچ‌گاه نداشتیم.

وی با بیان اینکه حفظ اقتدار و امنیت کشور نیازمند نیروهای مسلح معتقد، جان برکف و شجاع است، ادامه داد: نیروهای مقتدر و شجاع انتظامی امروز کشور از بطن مردم بوده و خدمتگزار مردم هستند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان: مردم شبیخون دشمن در روزهای اخیر را با آگاهی ‌خنثی کردندسمنان| دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه بین مردم ایران هستندگیلان| ترویج اسلام آمریکایی راهکار دشمن برای نفوذ در جامعه ‌است

ماموستا رستمی با بیان اینکه، کردستانی‌ها مردمانی وفادار به نظام بوده و خواهان امنیت مطلوب در جامعه هستند، ابراز داشت: مردم این دیار در طول 8 سال جنگ تحمیلی، دوشادوش سایر مردم ایران با رشادت در مقابل حملات رژیم بعثی عراق ایستاده و وفاداری، عشق و ارادت خود را به رهبر و نظام اسلامی ثابت کردند.

وی تاکید کرد: باید قدر مردم فهیم کشور را دانست و با همدلی و وحدت مشکلات جامعه را حل کرد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با ذکر اینکه دین مقدس اسلام مخالف غارت اموال و ایجاد خسارت به بیت‌المال و برهم زدن نظم و آرامش مردم است، افزود: مردم با بصیرت هیچ‌گاه فریب توطئه‌های دشمنان را نخورده و همگان شاهد بودیم در همان ساعات اولیه و پس از اغتشاش عده‌ای فریب‌خورده، بلافاصله صف خود را از آنان جدا کردند.

وی با قدردانی از مجاهدت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی عوامل نظامی، انتظامی و امنیتی یادآور شد: انتقاد مسالمت‌آمیز از مشکلات «راهگشا و کارآمد» است اما اگر این اعتراض‌ها به خشونت و آشوب تبدیل شود، مورد تأیید هیچ کس جز خوشحالی دشمن نیست.

انتهای پیام/ش

R7848/P/S6,66/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۴۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدتقی جهان‌پور گفت: پیش نویس لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران که در ۳۱ ماده تنظیم شده است که پیشنهادات سازمان نظام پرستاری مضاف بر مواد پیشنهادی معاونت پرستاری در ۱۲ ماده ارائه شده است که مهم‌ترین محورهای آن استخدام پرستاران همگام با توسعه تخت‌های بیمارستانی و نیاز کشور، تأمین معیشت و رفاه پرستاران و حمایت‌های گسترده جهت جبران خدمت، آینده‌سازی حرفه‌ای و تخصصی پرستاری، تکریم از بازنشستگان و اجرای صحیح قوانین حوزه پرستاری مثل قانون مشاغل سخت و زیان‌آور با مشارکت همه ذی‌نفعان مورد ویرایش و تدوین قرار گرفته است.

وی افزود: سازمان نظام پرستاری پیشنهاد ویژه‌ای در خصوص به‌کارگیری و استخدام نیروهای دوران کرونا داشته و مجدانه پیگیر این موضوع مهم هستیم. نسبت پایین پرستار به تخت بیمارستانی در مقایسه با به استانداردهای حداقلی، علاوه بر کاهش کیفیت خدمات درمانی و مراقبتی، اهمیت جذب و استخدام نیروهای جدید، به خصوص جذب نیروهای با تجربه دوران کرونا را بیشتر می‌کند.

جهان‌پور ادامه داد: تدوین این لایحه گامی مهم در جهت حمایت از حقوق پرستاران و ارتقای جایگاه این قشر فداکار در نظام سلامت کشور محسوب می‌شود و می‌توانیم، شاهد بهبود کیفیت زندگی و کاری پرستاران و افزایش انگیزه و رضایت شغلی آنها و در جهت ارتقای سلامت مردم باشیم.

وی گفت: ظرفیتی که سازمان نظام پرستاری دارد، یک شبکه بزرگ اجتماعی است که دارای ۱۵۹ هیأت مدیره در سراسر کشور است. مجموعه این هیأت مدیره‌ها و سازمان مرکزی می‌تواند واسط بین مردم و حِرَف با حاکمیت باشد، بنابراین ارج نهادن به مجموعه‌های گروه صنفی و حرفه‌ای و انجمن‌های علمی از دغدغه‌های مهم ما است و می‌تواند در سیاست‌گذاری‌ها به ما کمک کند.

کد خبر 6091280 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • تجمع دانشگاهیان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • مسمومیت ۱۰ کردستانی بر اثر مصرف قارچ سمی
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • نماز جمعه سنندج
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • بنای اقتصاد کشور به دست کارگران ساخته می‌شود
  • امنیت لازمه توسعه است/لزوم رسیدگی به مسکن محرومان در کردستان