Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم‌های ملی تیراندازی آخرین شرایط کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را تشریح کرد. ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ناصر رسولی، مدیر تیم‌های ملی تیراندازی در خصوص حضور تیراندازی در ادوار گذشته المپیک گفت: اولین دوره حضور تیراندازی در المپیک 1948 و به حضور 3 نفر برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیراندازی در المپیک 2012 با 3 نماینده حضور داشت که دوره جدید حضور تیرانداران بود المپیک 2016 تعداد سهمیه‌ها به 5 رسید.

وی افزود: تاکنون 6 سهمیه کسب کرده‌ایم و امیدواریم 11 اردیبهشت با اعلام رنکینگ جدید فدراسیون جهانی شاهد سهمیه باشیم. گلنوش سبقت‌اللهی 11 رنکینگ است و اگر این روند را تا اردیبهشت حفظ کنیم؛ صاحب سهمیه می‌شویم. سجاد پورحسینی در جایگاه هجدهم است، الهه احمدی و امیرمحمد نکونام نیز شانس کسب سهمیه از رنکینگ را دارند.

مدیر تیم‌های ملی تیراندازی ادامه داد: کسب سهمیه در این دوره متفاوت است. در حال حاضر در ایران در صدر جدول فدراسیون‌ها در کسب سهمیه هستیم. 20 درصد سهمیه نسبت به دوره قبل افزایش یافته و تیم نسب به گذشته جوان شده و میانگین سنی 24 سال است.

رسولی عنوان کرد: حضور مربیان داخلی و کسب سهمیه بدون پرداخت ریالی به مربیان خارجی در این دوره اهمیت دارد. کمبود مشکلات و منابع مالی وجود داشت، اما با این شرایط سهمیه‌ها کسب شد. تیم تفنگ در 7 ماده نماینده خواهد داشت.

وی گفت: برنامه‌های کوتاه مدت فدراسیون برگزاری اردوها تا اردیبهشت ماه با حضور ورزشکاران و آغاز اردوها از خرداد ماه با تیراندازان المپیکی است. در ادامه تیراندازان به مسابقات جهانی هند، آلمان و ژاپن و آذربایجان اعزام خواهند شد. اعزام المپیکی‌ها به اردوهای برون مرزی از دیگر برنامه‌های فدراسیون خواهد بود.

فروغی: باید المپیکی فکر کنیم/ تیراندازی مظلوم است

 

انتهای پیام/

R7890/P/S3,33/CT11 واژه های کاربردی مرتبط تیراندازی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۷۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور ۴۳۳ ورزشکار از ۸۳ کشور در دوحه قطر برگزار می‌شود.

در پنجمین روز این مسابقات و در مرحله مقدماتی اسکیت آقایان علی دوستی و امیرمحمد دادگر در خط آتش قرار می‌گیرند.
برنامه روز پنجم مسابقات به شرح زیر است:

جمعه، ۷ اردیبهشت ماه:
مقدماتی اسکیت آقایان - ساعت ۹:۰۰ الی ۱۶:۳۰

دیگر خبرها

  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهمیه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی