Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@02:34:33 GMT

چالش‌های گردشگری سوژه داغ صحن شورای‌شهر همدان

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۷۹۸۳

چالش‌های گردشگری سوژه داغ صحن شورای‌شهر همدان

پس از گلایه های کمیسیون گردشگری شورا مبنی بر شفاف نبودن کمک هزینه شهرداری برای همایش راه ابریشم، حالا این کمیسیون سنگ اندازی ها را مانع بزرگ در جذب سرمایه گذار و رونق گردشگری می داند.

رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر همدان روز یکشنبه در صحن شورا با ابراز تاسف از رویه جاری در سرمایه گذاری در این حوزه گفت: متاسفانه برخی مدیران در این حوزه سنگ اندازی می کنند و فقط در زبان مدعی حمایت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حسین قراباغی افزود: به هر حال به عنوان نماینده منتخب مردم باید پاسخگو باشیم و در اسرع وقت نام افرادی که مانع تراشی می کنند را رسانه ای خواهم کرد.

وی بیان کرد: اشتغال و بیکاری ۲ دغدغه مهم استان همدان است که به طور قطع با رونق گردشگری و جذب سرمایه گذار می تواند برطرف شود.

 این عضو شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: برخی مدام حرف از پنجره واحد سرمایه گذاری و فرش قرمز کرده و مردم فریبی می کنند و هیچ حرکت حمایتی از آنها در عمل دیده نمی شود.

وی با اشاره به جمع آوری مستندات پیرامون سرمایه گذاری و گردشگری در همدان گفت: این مستندات حاوی حمایت ها و نیز کارشکنی ها در حوزه سرمایه گذاری گردشگری است که منتشر خواهیم کرد.

قراباغی با اشاره به اینکه سرمایه گذاران می توانند دغدغه بیکاری را برطرف سازند، گفت: هم اکنون داریم افرادی با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد که به دلیل نبود شغل، در حوزه خدماتی شهرداری جارو به دست است. 

وی افزود: سنگ اندازی ها باعث می شود که در راه توسعه گردشگری و رونق اقتصادی موفق نباشیم و سرمایه گذاری صورت نگیرد.

نائب رئیس شورای اسلامی همدان در واکنش به این مسایل مطرح شده گفت: شورا از ابتدای دوره پنجم حامی سرمایه گذاران در راستای رونق گردشگری بوده است.

حمید بادامی نجات افزود: تخفیف ها، طرح های تشویقی و رایگان کردن عوارض در حوزه سرمایه گذاری گردشگری مهمترین امتیازهایی است که شورای پنجم مصوب کرده و در راستای حمایت از این صنعت است.

وی با اشاره به اینکه حمایت از سرمایه گذاری گردشگری به معنای واقعی باید باشد، گفت: به عنوان مثال نمی توانیم اجازه تبدیل گاراژ را به سفره خانه بدهیم.

برچسب‌ها گردشگری کمیسیون اقتصاد سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان همدان سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری همدان سرمایه گذاری گردشگری همدان سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۷۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران و قم میزبان همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند

کمال اکبری در نشست خبری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین که در سالن جلسات دانشکده دین و رسانه قم برگزار شد از ارسال ۱۵۳ مقاله به دبیرخانه خبر داد و گفت: از این تعداد ۵۰ مقاله چاپ و در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

رئیس دانشکده دین و رسانه افزود: استقبال مراکز علمی از جمله دانشگاه تهران، دانشگاه قم، پژوهشگاه‌های وابسته به حوزه و دانشگاه و نیز مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه از همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین بسیار عالی بود. نیازمند استفاده از ظرفیت‌های حوزوی و دانشگاهی برای تولیدات صدا و سیما هستیم.

دبیر همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین، محور‌های این همایش را "دین، فرهنگ و نظامات رسانه‌ای"، "دین، جهانی شدن و رسانه‌های نوین"، "دین و زیبایی‌شناسی رسانه‌های نوین"، "زبان دین و زبان رسانه‌های نوین" و "دین دیجیتال و رسانه‌های نوین" اعلام و خاطرنشان کرد: "روش‌شناسی مطالعات دینی و رسانه‌های نوین"، "فرهنگ، حکمرانی و رسانه‌های نوین"، "رسانه، خرده‌فرهنگ‌ها و تفاهم فرهنگی"، "رسانه‌های نوین، خانواده و سبک زندگی"، "هویت دینی، عدالت‌طلبی و رسانه‌های نوین"، "دین و قالب‌های برنامه‌سازی در رسانه‌های نوین" از دیگر محور‌های این همایش است.

اکبری عنوان کرد: "استعاره و تمثیل در رسانه‌های نوین"، "فرصت‌ها و چالش‌های دین در رسانه‌های نوین"، "چالش‌های اخلاقی حضور دین در رسانه‌های نوین"، "چالش‌های حقوقی حضور دین در رسانه‌های نوین"، "هنر‌های رسانه‌ای و عرفی‌سازی دین"، "دین، رسانه‌های نوین و چالش‌های زیست‌محیطی"، "تنظیم‌گری رسانه‌های نوین و حکمرانی فضای مجازی"، "فرهنگ و آینده‌پژوهی رسانه‌های نوین"، "علوم شناختی، دین و رسانه‌های نوین"، "هوش مصنوعی، دین و رسانه‌های نوین"، "رسانه‌های نوین و بازآفرینی انقلاب اسلامی" و "دین و تنوع زیبایی‌شناسی‌های نوظهور" از دیگر محور‌های این همایش ملی است.

رئیس دانشکده دین و رسانه قم گفت: این همایش برای تولید ادبیات علمی و فرهنگی در مبحث رسانه‌های نوین است، بنا به تغییرات ساختاری سازمان صداوسیما در استفاده از فرصت رسانه‌ای و فضای مجازی، پژوهش علمی در این زمینه ضروری است. همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» تلاشی از سوی همه اندیشمندان، اساتید حوزه و دانشگاه برای تولید ادبیات نظری در حوزه رسانه‌های جدید است.

دبیر این همایش تصریح کرد: اولین همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» پس از برگزاری ۱۷ پیش نشست در طول ۶ ماه گذشته و برگزاری ۱۱ نشست علمی، هشتم و نهم خرداد در استان تهران و قم با معرفی مقالات برگزیده برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • کشور نیازمند «سرمایه انسانی آموزش دیده» است
  • همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» برگزار می‌شود
  • انتخابات دور دوم مجلس در زنجان چالش بین فضاسازی و حقیقت
  • تهران و قم میزبان همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • کشف اثر تاریخی، پیاده راه سازی در بافت مرکزی همدان را متوقف کرد
  • یک کشف دیواره تاریخی در همدان حین عملیات پیاده‌راهسازی
  • کدام ‌حوزه‌های فناورانه در کیش به توسعه می‌رسند
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد