Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز عطایی در مورد تعطیلی لیگ برتر برای آماده سازی تیم ملی والیبال جهت شرکت در مسابقات انتخابی المپیک اظهار داشت: پشت هر تصمیمی باید تفکری منطقی و آگاهانه و اولویت‌ها مشخص شده باشد و اینکه چطور از این اولویت‌ها بهره ببریم.

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران ادامه داد: چند بازیکن کلیدی تیم ملی از جمله سعید معروف، محمد موسوی، پوریا فیاضی، میلاد عبادی‌پور و امیر غفور خارج از کشور هستند و تنها ۱۰ روز قبل از مسابقات می‌توانند به اردو ملحق شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا فدراسیون می‌خواهد برای بازیکنان ذخیره اردو برگزار کند؟! تجربه نشان داده هر زمانی که بازیکنان از میانه لیگ وارد اردو‌های تیم ملی شده‌اند، نتیجه بهتری گرفته‌اند.

عطایی گفت: فدراسیون والیبال با تعطیلی ۵۰ روزه لیگ چه کاری برای تیم ملی می‌خواهد انجام دهد؟ آن‌ها دنبال چه هستند؟ اردوی ۴۰ روزه برای تورنمنت ۱۰ روزه منطقی نیست. برنامه‌های تیم ملی باید با تفکر و معقولانه باشد. تعطیلی زیاد لیگ به تیم ملی آسیب می‌زند، همانطور که فشردگی زیاد لیگ می‌تواند باعث مصدومیت بازیکنان شود. البته آسیب دیدگی در جریان تمرینات تیم ملی هم می‌تواند اتفاق بیفتد.

وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر هرگاه تیم ملی از دل لیگ بیرون آمده، نتایج بهتری گرفته شده ضمن اینکه اردو‌های بلند مدت از نظر روحی و روانی به سود تیم ملی نیست. در واقع تیم ملی ایران هر چه به انتهای فصل نزدیک می‌شود، افت بیشتری می‌کند و کیفیت آن پایین می‌آید. شما ببینید تیم ملی در لیگ ملت‌ها چه نتایجی گرفت و جام جهانی را چطور به پایان برد!

مربی پیشین تیم ملی در پایان گفت: برنامه‌های که اهمیت زیادی برای فدراسیون دارند باید با مشورت گروهی از کارشناسان انجام شود تا در نهایت تصمیم منطقی گرفته شود. اگر بازیکنان در فضای مسابقات وارد اردوی تیم ملی شوند، بازخورد بهتری به مربی خواهند داشت و صرف برگزاری اردو، تضمین کننده موفقیت نیست.

مسابقات انتخابی المپیک والیبال در قاره آسیا، ۱۷ تا ۲۲ دی ماه ۱۳۹۸ در شهر جیانگمن چین برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران در مرحله نخست با تیم‌های چین، قزاقستان و چین‌تایپه همگروه است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: والیبال بهروز عطایی فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۴۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشور‌های برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال کشورمان اردو‌های آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین ماه آغاز کرد تا برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده شود.

سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال مردان ایران در نخستین اردو از استعداد‌های جوان والیبال کشور برای حضور در تمرینات دعوت کرد و در ادامه این تمرینات پائز ۳۹ بازیکن را جهت شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی والیبال کشورمان فراخواند.

پس از گذشت ۹ روز از تمرینات، طبق اعلام فدراسیون جهانی والیبال که تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها تا روز پنجم اردیبهشت ماه مهلت ارسال فهرست ۳۰ نفره خود را داشتند مریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و ۳۰ نفره این تیم برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ را اعلام کرد.

تمرینات ملی‌پوشان ادامه یافت و امروز (دوشنبه دهم اردیبهشت ماه) موریس موتا پائز لیستی ۱۸ نفره ارائه داد تا تمرینات با تعداد بازیکنان کمتر و به صورت جدی‌تر پیگیری شود.

علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند.

دیگر لژیونر‌های تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح تیم ملی والیبال
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان